Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bilder av hvordan en frisk foring vs en gåen foring?

Er trangt og jævlig og har en mistanke om at mine er ganske ferdige :)

Mvh

Skrevet

Skal gjøre det! Ble ganske mistenksom da jeg hadde jekka opp bilen for å skifte diffen.

Kan det forresten være traversforingene lager klunkelyder når jeg clutcher? Lyden kommer kun over 50-60km/t :?

Skrevet

Det oppstår forsåvidt vridninger i drivverket og foringer ved pådrag og oppslipp, så vil tro du kansje kan få vekk lyden om du skifter foringen til diffen. Men skal ikke gjette blindt på difforing eller traversforinger. :) Prøv å sjekk alle nøye først

Skrevet

Diffen skal inn i løpet av noen dager, med ny foring ;)

Men den forrige diffen derimot, la jeg merke til at foringen sto litt på skrå og så ikke ut som var i god stand. Men skal det ha noe å si da? Rart om difforinga klunker kun når jeg clutcher synes jeg :?

Skrevet

Har en e30 touring som jeg syntes var litt slapp i rumpa. På motorveien så kunne man kjenne at rumpa styrte på en måte. Mistenkte traversforingene. Lenge siden jeg har sett så slitne foringer. Produksjonsdatoen viste at de var fra bilen var ny. Ikke værst med 250kkm.. Ble en helt ny bil med nye foringer.

• 1 year later...
Skrevet

Drar opp denne igjen.

Man skal egentlig slå opp den gjennomgående bolten i foringen, men er det noen som vet hvordan dette er med cabriolet? Skal man slå opp bolten på cab? Finner ikke noe løsning på dette..

Skrevet
Drar opp denne igjen.

Man skal egentlig slå opp den gjennomgående bolten i foringen, men er det noen som vet hvordan dette er med cabriolet? Skal man slå opp bolten på cab? Finner ikke noe løsning på dette..

slår opp på cab og, ikke noe problem, må bare ta av dørtrekka og setet bak

Skrevet
Må jeg virkelig fjerne dørtrekka bak ja.. Storarbeid :o

kaller man det dørtrekk så skjønner de fleste hva man mener :P

er jo ikke dør der seff :P

sidedeksler elns er vell mer riktig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...