JonasD Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Noen som har bilder av hvordan en frisk foring vs en gåen foring? Er trangt og jævlig og har en mistanke om at mine er ganske ferdige Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Jekk opp bilen og bruk et spett/brekkjern for å bende på traversen nær foringen. Kan ofte se helt grei ut, men samtidig være slakk.
JonasD Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 Skal gjøre det! Ble ganske mistenksom da jeg hadde jekka opp bilen for å skifte diffen. Kan det forresten være traversforingene lager klunkelyder når jeg clutcher? Lyden kommer kun over 50-60km/t
Kristian H. Foss Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Det oppstår forsåvidt vridninger i drivverket og foringer ved pådrag og oppslipp, så vil tro du kansje kan få vekk lyden om du skifter foringen til diffen. Men skal ikke gjette blindt på difforing eller traversforinger. Prøv å sjekk alle nøye først
JonasD Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 Diffen skal inn i løpet av noen dager, med ny foring Men den forrige diffen derimot, la jeg merke til at foringen sto litt på skrå og så ikke ut som var i god stand. Men skal det ha noe å si da? Rart om difforinga klunker kun når jeg clutcher synes jeg
Kristian H. Foss Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Foringa sitter der for en grunn, men det kan også være traversforinger. Jeg har det samme problemet på min 318is, men nå skifter jeg traversforinger + difforingen til powerflex og bærearmsforingene til GS-performance.
elstokke Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Har en e30 touring som jeg syntes var litt slapp i rumpa. På motorveien så kunne man kjenne at rumpa styrte på en måte. Mistenkte traversforingene. Lenge siden jeg har sett så slitne foringer. Produksjonsdatoen viste at de var fra bilen var ny. Ikke værst med 250kkm.. Ble en helt ny bil med nye foringer.
JonasD Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 Drar opp denne igjen. Man skal egentlig slå opp den gjennomgående bolten i foringen, men er det noen som vet hvordan dette er med cabriolet? Skal man slå opp bolten på cab? Finner ikke noe løsning på dette..
janerik171187 Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Drar opp denne igjen.Man skal egentlig slå opp den gjennomgående bolten i foringen, men er det noen som vet hvordan dette er med cabriolet? Skal man slå opp bolten på cab? Finner ikke noe løsning på dette.. slår opp på cab og, ikke noe problem, må bare ta av dørtrekka og setet bak
JonasD Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 Må jeg virkelig fjerne dørtrekka bak ja.. Storarbeid
janerik171187 Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Må jeg virkelig fjerne dørtrekka bak ja.. Storarbeid kaller man det dørtrekk så skjønner de fleste hva man mener er jo ikke dør der seff sidedeksler elns er vell mer riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå