pondus_4 Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 heisann ønsker og kjøpe e36 320 bunnpanne og motor feste, gi en lyd visst du har..
Eirik Viste Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Hei du. Jeg har bunnpanne fra både M50 og M52 til 3 serie. Selges for 550 kr + frakt for bunnpanne og 3 serie motorfester. Hvis det er noe du trenger raskt kan jeg sende pakken med Kystbussen som går mellom Stavanger og Bergen. Kan levere inn i morgen søndag og du henter ca 5 timer senere. Da må du selv hente bunnpannen på et egnet stoppested eller ved rutebil stasjonen. Hvis det ikke haster kan selvfølgelig bunnpanne sendes med Posten. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
Eirik Viste Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Hei du. Fikk du hentet delene på bussen i går kveld? Begynner å få en dårlig følelse når du ikke svarer på sms eller oppringing. Irriterende når jeg brøt av arbeidet og fikk sendt bunnpannen med Kystbussen bare 1 time etter at du ringte. Og du sa at det hastet. Har sendt deler som haster med buss mange ganger før, så dette er første gang det ikke klaffer. Og pakken er uten navn og adresse siden alt skjedde så fort. Så vennligst ta kontakt. Så har du mulighet til å forklare hva som skjer. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå