Skands1 Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Nå er det nummeret før jeg bytter parklyspærene (angel-eyes) forfra med slegge! Finner ikke ut av hvordan disse byttes, og heller ikke med hjelp fra instruksjonsboka... Noen som har peiling?
Mr.Silver Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Tror du skal se det på denne filmen. Lykten må skrus ut, kun noen få skruer. Da kommer du til den pæren.
Ivanrogov Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Det går uten og skru ut lykten også! Bruk en lang tang til og vri ut pæra fks
Johnsen86 Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 BMW verkstedene har en lang, ledda tang for den pæra
HMW Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Hvis du ikke har veldig store hender så klarer du det fint. Det er litt knotete Kikk litt inni der med en lommelykt! Jeg prøvde å løsne lykta først, men fikk den bare såvidt frem. Veldig enkelt å løsne, men fikk den ikke helt av pga fangeren. Er flere som har sagt det skal gå å ta den helt av uten å løsne fanger.. men da må du muligens bruke litt makt
Skands1 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Skrevet Mars 28, 2010 Er det ei pære for begge ringene (begge sluttet å virke nøyaktig samtidig), og må pæra kjøpes hos merkeforhandler (evt GS)?
HMW Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Jeg kjøpte mine uorg. på nettet. De har litt hvitere lys Det er en pære pr lykt. Så en pære lyser opp to ringer. Forholdsvis dyre org. Søk litt rundt!
aloo Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Hei, Har noen av dere fått til? Forsøkte nå ved å demontere hele hovedlykten.. fikk tatt ut gamle angel eyes pære men ikke montert led pæra. Det er for trangt inni der. Har kjøpt meg led pære fra megalys http://megalys.no/ds_product_info.php/products_id/170 Hovedlykta... for trangt
HMW Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Ingen problem på min bil. Ser veldig lik ut som den du har..
aloo Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Ingen problem på min bil. Ser veldig lik ut som den du har.. Tar du av hele lykta og alle deksler på lykta? Jeg får tatt ut gammel angel eyes pæra, men ikke satt på led saken fordi den er ganske stor... Hvordan får du til?+
aloo Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Hei, Leste og sjekket esken for angel eyes led pærene. Der står det E60 - 04-06 modell mens jeg har 07 Vil disse passe bedre for min 2007 modell? http://megalys.no/ds_product_info.php/products_id/95
Virtual Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Skjønner ikke problemet, byttet for en kamerat. To nye pærer og 5 min jobb. Jeg har ikke små hender:)))
aloo Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Skjønner ikke problemet, byttet for en kamerat. To nye pærer og 5 min jobb. Jeg har ikke små hender:))) Det er trangt og pærene er store. mye større enn de originale. Får liksom ikke trøkket pære inn i hølet pga plastdekslet over "hølet"
aloo Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Mulig dette passer bedre? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MTEC-Ver ... ccessories
festrus Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Hei Drar opp denne tråden, i stedet for å lage en ny. Og ja, jeg har søkt Har en 2008 530xdat, med adaptive xenon. Så slutta begge ringene på høyre side å lyse, regner da med at en pære har gått. Stenshagen skulle ha rundt 4000kr for å bytte, ca 2000kr for pæra og 2000kr for arbeidet. Lurte litt på å kjøpe pære og bytte selv i stedet. Problemet er å finne riktig pære. Det er stort sett pærer for halogen pre LCI som dukker opp på nettet, og gjerne til rundt 50 dollar. Det er vel ikke det jeg skal ha? Er det en slik jeg trenger? http://www.amazon.com/iJDMTOY-7000K-Xen ... sbs_auto_5 Er ikke ute etter noe spesielt lys, så lenge det virker og er hvitt. Noen som har tips til hva som er billig og bra? Kjøper i USA og får en slektning til å ta det med hit i august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå