Dirty Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Hei tror jeg sliter litt med bunndraget i m3n min., den kommer liksom ikke før rundt 4 tusen skal det være BANG fra starten eller må den ha turtall ? når jeg bikker over 4tusen så drar den godt, og er bare sekunder før jeg er opp i 180\200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Alle s motorene eksploderer rundt 3500 og 4000 dirty.. Da har vanosen vridd kammen og du har absolutt full fløde igjenom motoren.. Pluss da begynner de og få godt turtall og rase videre på.. Men om du vil ha den friskere så skift til et alu svinghjul.. da spruter den mye bedre av gårde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Aha okei mye rart som blir sakt her i disse kanter serdu, så var ikke sikker. ikke kjørte 3.2 før jeg satt den i kjerra mi så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Altså bunndrag har du.. Dra den til 50 km.t og legg inn 5 eller 4 gir og flat pedal.. Da vil du fort merke at den drar godt.. men ser mange tror at det skal være mye mere sprut i 3.2 og m motorene.. Men ikke under et visst turtall.. For og få jevnt drag hele veien burde man vel ha kompresor.. Men det mange er ute etter er raskt turtall og da er m motorene genial.. Lettere svinghjul og du går godt som faen. er vel nesten 15 kg komplett me svinghjul og clutch. Vet at den pakken som står på s50n min veide jeg til 7 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Viss du bytter til letta svinghjul, går motoren veldig ujevnt på tomgang då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 dirty bytt kamakselsensor, hadde eksakt samme problem som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 dirty bytt kamakselsensor, hadde eksakt samme problem som deg. Hehe den var ikke koblet til FAKTISK kom seg nå skal æ si dæ sitter jo under plastdeksel så noen har sabotert ellers har den vært slik i england også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 du sier alle s motorer trenger litt turtall før den kommer seg. men er det noen som vet hvor mye turtall man må ha på s38b36 før den virkelig begynner og komme seg. min kommer som en eksplosjon ved 4000rpm, men den er godt trimmet derigjenn.. jeg har aldri prøvd en orginal s38b36 da min var havarert da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 godt at d kom seg hehehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Får ikke noe ujevnt selv om du letter nei.. kun gammle forgasser motorer som ofte gikk ujevnt.. Men dirty.. du fikk mere bunndrag no ja? men selve eksplosjonen rundt 4000 rpm er lik ennå? For vanos dreier jo kammene på et gitt punkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå