Gå til innhold

S50B32 bunndrag

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Hei tror jeg sliter litt med bunndraget i m3n min., den kommer liksom ikke før rundt 4 tusen

skal det være BANG fra starten eller må den ha turtall ?

når jeg bikker over 4tusen så drar den godt, og er bare sekunder før jeg er opp i 180\200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså bunndrag har du.. Dra den til 50 km.t og legg inn 5 eller 4 gir og flat pedal.. Da vil du fort merke at den drar godt.. ;) men ser mange tror at det skal være mye mere sprut i 3.2 og m motorene.. Men ikke under et visst turtall.. For og få jevnt drag hele veien burde man vel ha kompresor.. Men det mange er ute etter er raskt turtall og da er m motorene genial.. Lettere svinghjul og du går godt som faen. ;) er vel nesten 15 kg komplett me svinghjul og clutch. Vet at den pakken som står på s50n min veide jeg til 7 kg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dirty bytt kamakselsensor, hadde eksakt samme problem som deg.

Hehe den var ikke koblet til FAKTISK :lol:

kom seg nå skal æ si dæ :applause:

sitter jo under plastdeksel så noen har sabotert ellers har den vært slik i england også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier alle s motorer trenger litt turtall før den kommer seg. men er det noen som vet hvor mye turtall man må ha på s38b36 før den virkelig begynner og komme seg. min kommer som en eksplosjon ved 4000rpm, men den er godt trimmet derigjenn.. jeg har aldri prøvd en orginal s38b36 da min var havarert da jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...