leif harald Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Hallo. batterilyset kommer på i bilen, prøfte å bytte batteri(til et annet brukt) nå men det lyser fortsatt. betyr det da at dynamoen er gåen? Kjørte hjem i går med lyset på å når jeg kom hjem stoppet jeg bilen å prøfte å starte igjenn men da ville den ikke, tom får strøm. Tenkte å hørre her før jeg hiver vekk tusenvis på ny dynamo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 er nok dynamo eller brud på ledninger.. batteri lyset indikerer jo at det ikke får ladning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Lader ikke...Spenningsregulator/børster/dynamo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Lader ikke...Spenningsregulator/børster/dynamo.... Spenningsregulator og laderegulator er det det samme eller? kan det være at det bare er den som er gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Lader ikke...Spenningsregulator/børster/dynamo.... Spenningsregulator og laderegulator er det det samme eller? kan det være at det bare er den som er gått? Spenningsregulator og laderegulator er nok det samme ja,men det er spenningsregulator som er det rette navnet ....det er nok stor sannsynlighet for at der er den som er gåen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 koster en sånn sak da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå