KrHeLl Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Hei lurer på om det er mulig å få kjøpt ferdig Sort Taktrekk til 1994 e36 Coupe? eller må en lakkere dette selv? I så fall hvordan? og med hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Ei venninne av meg trakk om hele taket sitt med noe stoff/liksomskinn som hu kjøpte på nett. Ble veldig bra! Trur hun limte det fast i det gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Du får tak i nytt, og du får tak i brukt. Vær obs på høy pris, da dette er poppis på bruktmarkedet. Nytt så koster taket 5 lapper tror jeg. Da må du i tilegg ha alt av a/c stolper solskjermer håndtak i sort for at det skal matche, så det går på noen kroner. Du kan også lakke med såkalt vinylspray fra torshov eller andre steder de selger lakk som passer til interiørdeler/stoff. Men jeg syns ikke det blir like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Takker for svar. hmm.. 5k :S Kanskje jeg kan få det trekt om av min onkel som er møbeltapetserer. Kanskje ta baksetet i samme slengen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Hei, hvordan gikk det med svart taktrekk drømmen din? Jeg har selv planer om å lakkere, skal si ifra hvordan det blir jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 kan lakke blir stivt og rart å ta på. men ser helt ok ut ellers kan du kjøpe av meg. har komplett med ALT men må hentes sender ikke Edit : du bor jo i kr.sand da er det jo ikke langeturen, send pm god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Hei, har to komplette sett med sort taktrekk og alt du trenger. Et for bil med takluke, og et for bil uten takluke. Begge settene befinner seg i skien, pris blir vi alltids enige om. Mvh Bård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Jeg befinner meg for tiden i Sørreisa (TROMS), men tar ut ferie i juni/juli. så da må jeg vente litt for så å høre hvordan det ligger an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå