Tomcandersen Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Hei, spør før jeg ødelegger jeg.. Men hvordan får jeg av girspaken på min e39 Automat...??
SweetBMW Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 det er bare å dra den kommer etterhvert! jeg hadde akkurat samme problem i min E46... men det er bare å dra.. sitter bare med noen mothaker nedi der..
Toro Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Det er en lang plastpinne som følger med spaken. Bare å dra rett opp, men pass haka
Tomcandersen Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Skrevet Mars 28, 2010 Jeg fikk den før siste melding.. Og det rett i blåøye Men fikk den så takker.. Holder på og trekke carbonduk over alle interiør lister...
Tomcandersen Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Skrevet Mars 28, 2010 Den kommer fra ebay, søk på "3M DI-NOC". Veldig lett og håndtere og ikke minst fin pris. 30x120cm for 19$. Men jeg gikk litt fe, så har bestilt en lengde til. Ferdig med midtkonsoll, gir og dashbord. Dører igjen. (men du får større flater om ønskelig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå