BMW ///BJ Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 kan henge meg på jeg også, kan få med ett par kompiser med bmw også når etter påsken da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Det var snakk om 17 april, om de ikke har endret datoen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 ok, ja det er jo en stund til ennå det så hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Ja, 17. april kan være datoen. Håper i alle fall på det. Var en som ville bli med men var offshore,samt mange bortreist i påsken,så dette for å få med flest mulig Innspill til "program" ? F.eks. mat eller "aktiviteter" (er jo ikke akkurat baner eller andre lovlige steder å herje på,så om vi finner f.eks en kul kjørerute?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Ikke dumt å ta en burger på ei lokal sjappe eller et bra gatekjøkken Brått så er jeg med jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Jeg skal gjøre litt research og komme med et forslag Må være ei sjappe med parkeringsplass til litt mer enn to biler også,vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Sikkert dumt spm; men bor du i Røyken eller Asker? (Kunne sikkert lagd noe ordspill på det og..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 hehe, jeg bor i Røyken,men for å samle folk som bor i f.eks. Slemmestad eller Åros eller Drammen etc, blir Asker det "største tettstedet" midt i for de fleste av oss. (joda,vet at Drammen er en hel by,men tenkte ikke på at interesserte derfra ville melde seg på ) Hva kommer først? Røyken eller Aske® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Wacman kan ikke du lage en liste over hvem som kommer på første side, siden du startet tråden? Det ser mye bedre ut og kanskje flere melder seg på om vi er en del som møter opp. Om innspill aner jeg ikke, siden jeg ikke er godt kjent i Asker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Kommer nog en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Bra. Hjertelig velkommen skal du være. Alle dere andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Nå ser det ut som at dette går mot et streetmeet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Jeg er med, desverre uten M3'en med med passat'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Hehe,jaja - den er i det minste tyskprodusert Vælkømmin du og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 kjenner ivertfall 1 til med e30 som er med ;9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå