Robbi3 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Jg r med. Om dt r helt tørt vil jg komme md csl'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Så lenge gatene skal fylles med BMWer ser jeg på meg selv pliktig til å hjelpe medentusiaster med saken Kjenner ikke Asker i det hele tatt, men hvis noen vil sende eventuell adresse på PM til meg så setter jeg pris på det (har GPS). Blir fint å møte andre entusiaster, har merket kalendern med datoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Jeg er helt klart med om E30'n blir ferdig innen da. Blir vel prøveskilter i såfall, men bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 nå ser det ut som det blir en del da det er flere store steder å møtes i asker da, så er bare å bli enig om ett sted å møtes hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 mulig nakkerud-garasjen kommer med noen biler...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Dette her begynner virkelig å se lovende ut gutter. Skal oppdatere litt info og slikt etterpå,må ut og skifte dempere på en auda.. Skummelt å "kunne litt om bil" når familiemedlemmer ikke kan/vil sku selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Høres bra ut bor selv i asker har en kompis som driver pizzaria på holmen kunde få en deal ang spising der grei parkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Jeg stiller opp med e39'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 mulig jeg kommer;) stor sjanse for d:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Finner gutta veien til den pizzeriaen da? Hvilken er det,egentlig? kan bare huske å ha sett den sjappa på holmensenteret. Hvordan er det,gutter? Stemning for mat først/midt i eller hva ønsker gjengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Finner ikke veien nei.. Följer strömmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Mat først funker gull det, så får man blitt litt varm og god (just in case været er kjølig som i dag). Tid vi skal møtes? Får med en Audi-kompis av meg, som jeg prøver å frelse over til the dark side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Jeg hadde igrunn tenkt klokka 15.00 - på den måten rekker folk å få unna det meste,men skulle noen fortsatt slite,er bl-a ølsalget og diverse andre duppeditter åpent Fint å se bilene i litt dagslys også,ikke bare skumring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Hehe, da skal du få seg mye rust og sliten karrosseri for min del, men det gjør vel ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Jg r med. Om dt r helt tørt vil jg komme md csl'n. Da kommer jeg garantert:) Kan bli et dyrt oppmøte det, kansje jeg blir nødt til å bytte ut 320`en etterhvert:PSer foreløpig ut som det blir hjemreise 15. så 17 går nok fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå