325demon Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Så lenge gatene skal fylles med BMWer ser jeg på meg selv pliktig til å hjelpe medentusiaster med saken Kjenner ikke Asker i det hele tatt, men hvis noen vil sende eventuell adresse på PM til meg så setter jeg pris på det (har GPS).Blir fint å møte andre entusiaster, har merket kalendern med datoen Har ikke noen adresse, men kjører du fra oslo mot drammen så kjører du forbi sandvika og tar av før du kommer til asker.. Står holmen, slemmestad eller noe på avkjøringa på e18.. Der tar du til venstre i rundkjøringa. Kjør rett frem og du vil etterhvert se en bro over veien som man kan gå i. Det er holmen senteret:) Herregud for en dårlig veibeskrivelse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Er Holmen senteret bestemt som møtested da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 mm er ikke veldig vansklig er bare en pizza resturang på holmen sentret det er den gmle dellen alså der thorshov bilrerekvesita også ligger addresen er holmengaten 6khttp.der serveres det pizza .kebab ,hamburgere osv alle retigheter.se link under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 http://www.gulesider.no/gs/companyDetai ... =/Z0GTK9YQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Matutvalget høres jo greit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 pizza punner er det samme som pepes bruker bortsett fra spelt det har han ikke så klart og prisen er nesten halv parten av pepes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Høres bra ut. Hadde trådstarter kunne opptadert første post når all infoen er klar, så hadde det vært kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Skall ned på pizzan nå etter på for å si i fra att det muligens kommer mange bmw mensker, der den 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Trådstarter vil definitivt oppdatere tråden etterhvert som ting blir spikra og noekult; ta med rust og sliten lakk,den er like velkommen den som de überfete "tricked out- bilene" Jeg kjører litt rubbing på overflaterusta som titter frem etter saltet i vinter,men opplakkeringa kommer ikke før det er varmt nok, så min er heller ikke et utstillingsobjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 eneste problemet med holmensenteret kl15 på en lørdag,er at da er folk ute og handler i panikk,så det kan være ganske fullt på parkeringsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 eneste problemet med holmensenteret kl15 på en lørdag,er at da er folk ute og handler i panikk,så det kan være ganske fullt på parkeringsplassen Det kan være litt knot ja. Finnes det ikke noen bensinstasjoner som har stor parkeringsplass, som for eks de som har plass til lastebiler som overnatter? er jo gode burgere på de fleste stasjoner nå om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Bilen gav seg i dag, får se om jeg får den i stand igjen til den 17. april... Synd, tok vårklargjøringa i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 ^den er kjiiiip er jo stor parkeringplass borte ved hallen/svømmehallen der... 5 min unna trekanten... aner ikke hvor fullt det er der på en lørdag dog.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 noekult; hva skjedde? Det skal nok gå an å parkere 15-20 biler på holmensenteret, det er ikke så mange butikker igjen der Men OM det nå blir vedtatt at vi starter der,må vi i det minste cruise gjennom asker littegrann - de har godt av en liten bayer-oversvømmelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 noekult; hva skjedde? Står litt i tulletråden Ja... Det er kjipt... Fikk nesten lyst til å grine fordi jeg var så fornøyd hehe... Litt trist når bilen står med full tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå