Gå til innhold

Streetmeet i Asker 17 April

Wacman
 Share

Anbefalte innlegg

Så lenge gatene skal fylles med BMWer ser jeg på meg selv pliktig til å hjelpe medentusiaster med saken :D Kjenner ikke Asker i det hele tatt, men hvis noen vil sende eventuell adresse på PM til meg så setter jeg pris på det (har GPS).

Blir fint å møte andre entusiaster, har merket kalendern med datoen :)

Har ikke noen adresse, men kjører du fra oslo mot drammen så kjører du forbi sandvika og tar av før du kommer til asker.. Står holmen, slemmestad eller noe på avkjøringa på e18.. Der tar du til venstre i rundkjøringa. Kjør rett frem og du vil etterhvert se en bro over veien som man kan gå i. Det er holmen senteret:)

Herregud for en dårlig veibeskrivelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trådstarter vil definitivt oppdatere tråden etterhvert som ting blir spikra ;)

og noekult; ta med rust og sliten lakk,den er like velkommen den som de überfete "tricked out- bilene" :D

Jeg kjører litt rubbing på overflaterusta som titter frem etter saltet i vinter,men opplakkeringa kommer ikke før det er varmt nok, så min er heller ikke et utstillingsobjekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste problemet med holmensenteret kl15 på en lørdag,er at da er folk ute og handler i panikk,så det kan være ganske fullt på parkeringsplassen

Det kan være litt knot ja.

Finnes det ikke noen bensinstasjoner som har stor parkeringsplass, som for eks de som har plass til lastebiler som overnatter?

er jo gode burgere på de fleste stasjoner nå om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noekult; hva skjedde?

Det skal nok gå an å parkere 15-20 biler på holmensenteret, det er ikke så mange butikker igjen der :P

Men OM det nå blir vedtatt at vi starter der,må vi i det minste cruise gjennom asker littegrann - de har godt av en liten bayer-oversvømmelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...