Gå til innhold

Streetmeet i Asker 17 April

Wacman
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

M sankt nok men står man helt borterst helt nede ved posten så er det bedre å samle oss der .jeg snakka mr gulzar som driver hvavfruen pizza og kaffe på holmen att hvi er hjertlig vellkommene dit ,da er det opp til tråds starter og besteme hva som skjer den 17 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å sjekke plasstilgangen på pizza stua også

En 6-serie hadde vært morsomt å få med i line-up'en så kom gjerne med den,hoegtor ;)

Litt bekymret for plassbehovet om noekult kommer i det transportmiddelet han nå bruker som avatar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og sjekket i dag, tor vi sliter med å parkere alle bilene nær hverandre på den tiden på en lørdag,da det ligger en svær meny butikk på samme plan. Skal gå i tenkeboksen fort som f. Om noen av dere andre lokale helter eller andre har forslag er jeg mottagelig som en full fjortis jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ta en tur etterpå å se etter en plass ;) eneste kjipe er at jeg hadde tenkt til og sette på senkesett neste helg :P vet ikke om jeg rekker det... får evt vente med det til helgen etter :P

edit: æsj, er jo vårmønstringa helgen etter der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er plassen jeg tenkte på*bilde*; så lenge det ikke er ishockey kamp på lørdagen så blir den nok så tom :P 5 min fra trekanten..

ellers så er det en plass på andre siden av vegen ved brannstasjonen, 2 min unna plassen utafor hallen og 2 min nærmere trekanten... ellers så er det en stor parkeringsplass ved nesbru kebab (mellom nesbru kebaben og rema 100)

5kf6yi1399wl2m6v3auj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor hockeyhallen og risenga bad osv er jo ganske genialt ja. Masse parkeringsplass der. Stemmer for den jeg! Ellers så er jo der Metro Bowling lå før, altså på andre siden av brannstasjonen som en annen her sa også et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Askerhallen er jo et bra alternativ, jeg har liksom hengt meg litt fast i å finne et sted nær matservering, men vi kunne vel likegjerne møtes på den grom-store p-plassen utenfor hallen ja.

Så kan tilogmed et par av de mer vårkåte vrenge av litt gummilarver, bare vi ikke får bråk med onkel eller kommunen ;)

Skal vi satse på å møtes for bilenes skyld først da? Så kan vi ta diskusjonen om evt. mat når alle er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...