Wacman Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 ps: kult om noen flere enn meg tar med kamera, kan jo bli et par artige bilder av dette her smurfen; senkesett tar da ikke en hel helg Coilovers? Bare skru alt sammen på forhånd og riv ut det gamle,erstatt med nytt - voila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 skal låne speilrefleksen av broren min satser jeg på 50/30 Spax hardhetsjusterbart ikke coilovere... hvor lang tid regner du med at det tar da ? har broren min som hjelper meg som kan skru ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Tar vel 3-4 timer max. Det som er køddent er alt som må fjernes for å komme til. Vet ikke om E34 er like ille som E39,men der må baksetet og hattehylle og diverse drit ut for å komme til bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 baksetet og hattehyllen må ut ja.... skal bytte en haug a foringer også var planen men skal uansett få møtt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
microkypex Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Hmm ser ut som det blir bra oppmøte så da møter jeg opp med min E36 og drar med meg 2 kamerater med E46 å E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 hadde jeg ikke skulel lakert motorrommet mitt så hadde jeg kommet! kanskje jeg kan få det til, men da blir det med e34 520 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 fåreslår at du finner ruta for cruisinga på forhånd og evt. andre morro ting vi kan gjøre wacman, hvis man skal det... (hvis du ikke allerede har gjort det ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Kaaaanskje ta en tur hvis jeg har skilter å ikke har andre planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Alle er hjertelig velkomne Driver og pusler litt med kjøreruta ja,fint med litt svinger og sånt,men mye slitne veier i distriktet etter vinteren. Det med mat foreslår jeg vi stemmer over når gutta møtes,så kan jeg høre litt rundt etter tilbud. Om noen av dere har forslag til kule veier eller sånt,send meg gjerne en melding. Spurte en kollega i dag om jeg kunne låne hans E92 M3 individual limited edition med ESS tuning.. Han sa NEI!?! - skjønte ikke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 spise på nesbru kebab? er jo test vinner jo! http://www.nesbrukebab.no/ også serverer dem 1000g burger! spise konkuranse osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Ja, det er en diger p-plass rett ved siden av der også,så jeg har igrunn tenkt på det et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Jeg kommer litt etter kl. 15 siden jeg er på jobb. Jeg kommer uten grøftelys og uten et sideblinklys pga noen stjelte dem i forje uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Faen... Jeg må jobbe på lørdag. Vet ikke om det blir tidlig eller sent enda, så håper jeg får tatt en tur innom og vært med litt hvertfall da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Jeg jobber selvfølgelig på lørdag jeg også. TYPISK... Men denne lørdagen jobber jeg i Asker faktisk, i Asker Tennishall. Vi har stand på GJØR DIN BOLIG bedre messa som er der fra fredag til søndag. Så jeg jobber til kl 18 på lørdag. Veit ikke når folk drar fra treffet? PS! Dersom dere har tenkt å møtes ved askerhallen så kan det blir litt problematisk, da det kan hende P-plassen er full, pga messa. Bare et tips. Kjørte forresten fra Asker til Røyken og så over til mysen, så koslige veier å kjøre i Asker og Røyken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 JEG kommer! men i e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå