Smurfen Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 ouch, ja den messa blir nok et problem... foreslår en ny plass da! andre valget blir vel evt. og begynne ved nesbru kebab? evnt brannstasjonen .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Kjørerute? Hurumlandet rundt.. 9 mil med cruising..Asker-Slemmestad-Åros,over Åroskastet-Sætre,med stopp ved kaia i Sætre(stoor parkeringsplass)-Tofte-Engersann-Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrikbmw90 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Jeg bor 2 min fra asker og stiller så sant jeg ikke skal på hytta Ang messe på lørdagen, pleier sånt å ta enormt med plass... Folk er ivirige på messer i asker Men kolberg & Caspary (Metro bowling) ved brannstasjonen er vel helt tomt på en lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 crap.. Den messa var jeg ikke klar over. 1. Den tar alle p-plassene 2. De har vakter i gul refleksvest ved alle innkjøringene. Start ved Nesbru k'babb da, diger p-plass der, så sveiper vi innom Asker og tar hurumland-ruta, det er en skikkelig fin kjøretur Høres dette greit ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Hvor lenge holder dere på tro? Hadde vært moro om jeg klarte å stikke bortom dere rett etter at jeg var ferdig kl 18, dersom dere er der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Det får vi ta fortløpende - du kan jo ringe meg på lørdagen; 41566454 og høre hvor vi er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 hurum landet rundt blir gøy selvom det er håpløse veieer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 ja, en del tælahiv, men ikke verre enn at det går greit. For øvrig ganske fornøyd nå om dagen med at jeg plukket av M535 understellet i vinter, det hadde vært slitsomt å kjøre med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 tenker meg å ta turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Vælkømmin alle som vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 hvor blir dette nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Vi møtes på Nesbru kebab,både pga parkeringsplassen og tilgangen til kjøreruter. Må hive meg rundt og finne noen mindre dekk til sommerfelgene i morgen - prøvde 225/55R16 i dag, de subba hele veien hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 men jeg vil allikevel ønske å insistere på at vi drar gjennom Asker sentrum, vi hadde fylt gatene helt opp,og det synet hadde vært priceless Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 seeff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HC Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Ta å stopp en tur i Drammen da vel! Har ikke tid til å være med hele hurumlandet rundt.. men hadde vært morro å hilst på søstrene og brødrene til bimmern i nærområdet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå