Gå til innhold

Streetmeet i Asker 17 April

Wacman
 Share

Anbefalte innlegg

Det får vi ta fortløpende - du kan jo ringe meg på lørdagen; 41566454 og høre hvor vi er :)

Jepp det kan jeg jo gjøre. Og er dere ferdige så får'n ikke gjort noe med det. Får ta en seiersrunde i asker og røyken jeg alene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ikke mange bilene men det var da en hyggelig gjeng, selv om ikke alle var like tale trengte, he he. Kebab på Nesbru var stor til prisen være og veldig sterk til å skulle være medium. Selv Morrty var snill gutt idag og vekket ingen oppmerksomhet med masse røyk og slisser :applause:

Så ble det et cruise mellom Asker, slik at Wacman fikk oppfylt sitt ønske om å fylle Asker sentrum med bimmere og så en tur på motorveien til Liertoppen \:D/ .

Wacman i første rekke med sin 115hk kjempe villige hk, mens vi andre prøver holde følge så godt vi klarte gjennom 40 og 50 sona.

Bente tutta fint på onkel blå som kasta seg rundt for observere et fint skue av en kollone.

Tipper vi var oppe i fartsgrensa flere steder :lol:

11tkrgx1yeuqqelnzzmc.jpg

8evk3xqyflslu83ukd5t.jpg

Det var smart rute og fin hastighet med tanke på at hele kollona faktisk klarte ligge samlet inntill Bente med sin heftige 318 m3 coupe og en blå e46 coupe den hardbarka gjengen bare måtte sette ei nyere Porche på plass på vei til liertoppen :applause:

Etter dette så fant vi ut at alle var tørste og kjørte hjem :beer:.

Wacman syntes du ikke at du er for gammel til råne rundt slik? :D

Takk for et hyggelig møte folkens :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh! Kule bilder,takk for oppmøteviljen,selv med de fattige planene jeg hadde greid å snekre - var første gangen jeg prøvde meg på noe sånt. :)

Mye fine biler og hittil den kuleste utsikten jeg noengang har hatt i bakspeilet forbi skaugum - Bare riktige tyskere :D

Jawohl!

Jeg har fått litt vann på mølla og vil prøve å få til noe i varmere vårmåned og videre,men da litt mer ryddig og med noen aktiviteter ;)

Kult å møte likesinnede er det alltid.

Grønn compact og jeg hadde en frisk tur over dikemark etterpå,møtte to joggende somaliere,hvorav en i full burka-lignende drakt - noe av det rareste jeg så i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så da moro ut. Jeg var ferdig på messa kl 18, så var for sliten til å se etter dere. Heiv meg bare ut på e18 og kjørte hjemover mot mysen.

Men møtte en 5'er og en e46 coupe som må ha kjørt over drøbak, de kjørte i retning oslo, så ut som fine biler. :)

Neste gang skal jeg prøve å joine dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...