Gå til innhold

Streetmeet i Asker 17 April

Wacman
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var flere som ikke rakk med,eller trakk seg - tar selvkritikk for mangelen av plan,men som sagt;

Nå er det jo tydelig at det er folk i distriktet og ellers rundt som gjerne lufter bil og fører litt,så neste gang blir det mere form over det.

Tror jaggu vi må holde noen humor-kåringer også, av f.eks typen "best in show" "beste hjemmemekk" "største baller" etc ;)

Jeg flirte godt da vi passerte onkel oppe ved skaugum, han hadde stoppa en volvo,men når han så alle oss drive forbi tror jeg han angret på at han ikke ventet et par minutter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er spaxene på og powerflex i det meste av foringer :D så er klar til neste gang hvertfall :P rusha på med og bytte alt foran hvertfall før streetmeetet men var 2'ish timer for seint ute >.< måtte til med flamer og u-ortodokse metoder for og løsne diverse... :P

men fy faen bilen er digg og kjøre nå :D

og skal på vårmønstringa ;)

55qu8g.jpg

2bd3j7.jpg

1zxkxhe.jpg

34rsumd.jpg

343t9mw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg ryker på senk på E28'n nå også - savner looken,får heller ofre litt av komforten.

Hehe, jeg tenker det samme om min 5'er nå. Det er jo like høy som kilimanjaro :) Skulle gjerne senket den litt før sommeren, så får heller komforten vike for skjønnheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker bare senk, og beholde demperne. 35/35 eller noe, bare for å få den litt ned. Men egentlig så er det litt dumt, veie her i indre østfold er helt katastrofale blitt, tælahiv så det holder.

Men da jeg kjørte fra asker via røyken og drøbak så er veiene helt annerledes, så dere som bor der er litt heldigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har arrangert streetmeets eller lignende før?

Har lyst til å prøve igjen i mai, men da tror jeg vi må ha en litt mer ordnet plan, så ikke Naitsirk og de andre gutta drar hjem så fort ;)

dra det igang med oppmøte på cc i drammen , så skal jeg love deg det dukker opp folk!!

30-40 biler sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...