dynomite Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Ja, synd du ikke rakk det, smurfen. Men neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Det var flere som ikke rakk med,eller trakk seg - tar selvkritikk for mangelen av plan,men som sagt; Nå er det jo tydelig at det er folk i distriktet og ellers rundt som gjerne lufter bil og fører litt,så neste gang blir det mere form over det. Tror jaggu vi må holde noen humor-kåringer også, av f.eks typen "best in show" "beste hjemmemekk" "største baller" etc Jeg flirte godt da vi passerte onkel oppe ved skaugum, han hadde stoppa en volvo,men når han så alle oss drive forbi tror jeg han angret på at han ikke ventet et par minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Nå er spaxene på og powerflex i det meste av foringer så er klar til neste gang hvertfall rusha på med og bytte alt foran hvertfall før streetmeetet men var 2'ish timer for seint ute >.< måtte til med flamer og u-ortodokse metoder for og løsne diverse... men fy faen bilen er digg og kjøre nå og skal på vårmønstringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Flink gutt! Bilen begynner å se bra ut,den - må få gjort noe med flassende lakk i front før videre styling. Ser ut som jeg ryker på senk på E28'n nå også - savner looken,får heller ofre litt av komforten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Ser ut som jeg ryker på senk på E28'n nå også - savner looken,får heller ofre litt av komforten. Hehe, jeg tenker det samme om min 5'er nå. Det er jo like høy som kilimanjaro Skulle gjerne senket den litt før sommeren, så får heller komforten vike for skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 heheh Ja,den var senka da jeg kjøpte den, men måtte ta det av pga et helvete å kjøre - tror jeg skal prøve meg på en moderat senk bak,men hard foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 både framfanger bakfanger, og sideskjørt er lakkert drit dårlig.... ( forje eier har tydeligvis bomma jævlig med lakkeringa si ) hvis bilen lever lenge nok blir det nok årnet skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Jeg tenker bare senk, og beholde demperne. 35/35 eller noe, bare for å få den litt ned. Men egentlig så er det litt dumt, veie her i indre østfold er helt katastrofale blitt, tælahiv så det holder. Men da jeg kjørte fra asker via røyken og drøbak så er veiene helt annerledes, så dere som bor der er litt heldigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Er det noen av dere som har arrangert streetmeets eller lignende før? Har lyst til å prøve igjen i mai, men da tror jeg vi må ha en litt mer ordnet plan, så ikke Naitsirk og de andre gutta drar hjem så fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Er det noen av dere som har arrangert streetmeets eller lignende før?Har lyst til å prøve igjen i mai, men da tror jeg vi må ha en litt mer ordnet plan, så ikke Naitsirk og de andre gutta drar hjem så fort dra det igang med oppmøte på cc i drammen , så skal jeg love deg det dukker opp folk!! 30-40 biler sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 jauda, men tenker også på evt. aktiviteter og sånt. Liksom litt tamt å bare stå på en parkeringsplass og henge i lange tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå