håk Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 er ikke det en gammel M1 eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Det er en BMW M1. Den ble bygget i "sivil" utgave for å få lov til å bruke den i Procar racing. Se: (defintitivt med lyd på!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Aah, artig! Se de bakhjula/felgene a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Det er hvertfall drømmebilen min Kommer nok alltid bare til å kunne drømme om en slik, er jeg redd for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 De finnes jo til salgs også. Denne er jo bare rå: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Det er hvertfall drømmebilen min Kommer nok alltid bare til å kunne drømme om en slik, er jeg redd for +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 M1 er ikke noe hvermannsen har stående til bruk hver dag. Men jeg mener å huske det lå en til salgs på Finn for noen år siden. Det kan hende jeg roter nå, men mener å huske den var sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Den der var rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 M1 er nok brømmebilen til de fleste her inne på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 har faktisk sittet på med en "sivil" utgave av BMW M1 i sin tid! BMW dager hos den lokale forhandleren her, på tidlig 80 tall! husker det ennda! var litt av en opplevelse for en 10åring å få sitte på med en knallrød super Bmw på den tiden! :-)husker best at den var laaaav og bred! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 jeg tok et søk på BMW M1 på google, og da kom den her: http://www.elrincondelconductor.com/wp- ... /05/12.jpg hva er det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 jeg tok et søk på BMW M1 på google, og da kom den her: http://www.elrincondelconductor.com/wp- ... /05/12.jpghva er det her? Det går mye rykter om at BMW har tenkt å lage en ny BMW M1. Som skal være konkuranse dyktig mot Ferrari, Lamborghini osvosv. Men ingenting er sikkert.. Hvis det blir noe av så blir det VÆRST! Så det er sikkert en illustrasjon av hvordan den nye M1 kommer til å bli! (usikker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Jøss, er det en illustrasjon som kommer direkte fra BMW, eller en smart og flink fyr som har regna seg til en bil "i nuet"? den falt i smak, ihvertfall hos meg! fikk litt 6-serie følelse, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Det vet jeg ikke. Hvis du søker på google biler på BMW M1 så kommer også disse bildene opp som skal være en illustrasjon av M1. http://burtondeakinbmw91.files.wordpres ... 6-big3.jpg (ble usikker om den hvite du sporte om, noen som vet noe sikker om hva det er??) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå