RoaldJ Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Har hatt Supersport på vår e46 i snart ett år. Den er rimelig lav, og har i tillegg 19". (Handlet på GS) Jeg syns dette settet er meget bra. Eneste "minuset" er at de såkalte "hundebeina"/stab.staga som følger med ikke er av beste kvalitet. Fikk slark i disse etter ett halvt år ca, men med god service så fikk jeg god pris på nye. Om JOM leverer med slike hundebein, vet jeg ikke. Men med justerbart understell så bør det følge med kortere hundebein.
lloydsb Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 Har hatt Supersport på vår e46 i snart ett år. Den er rimelig lav, og har i tillegg 19". (Handlet på GS) Jeg syns dette settet er meget bra. Eneste "minuset" er at de såkalte "hundebeina"/stab.staga som følger med ikke er av beste kvalitet. Fikk slark i disse etter ett halvt år ca, men med god service så fikk jeg god pris på nye. Om JOM leverer med slike hundebein, vet jeg ikke. Men med justerbart understell så bør det følge med kortere hundebein. var det TUV med supersporten? åssen syntes du er å kjøre med? en kompis hadde fk highsport, det var så jevla stivt, skulle kjørt med nyre belte som det slo! er jo ett annet sett det da men.. vil jo ha det stivt ,men ikke noe helt vilt noe:P
RoaldJ Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 senkesettet er godkjent i vognkortet ja mtp at vi kjører på 19" med lav profil på dekka, og senkesettet justert ganske lavt, så er det slik at vi faktisk kan bruke den som familiebil nå når vi har en liten en på vei, uten å måtte justere noe men alikevel har den en sportslig følelse ved aktiv kjøring
lloydsb Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 så det er passe stivt da? skal ikke kjøre på noe bane.. er bare på lande veien, litt grusveier.. vil jo ha bilen stiv så ikke den subber eller noe, men orke ikke at det er så stivt at det slår når man kjører i en humpel.. men er vel ikke så galt da?
RoaldJ Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 for min del, som liker litt aktiv kjøring av og til ...så er det omtrent "perfekt". En liten familie-racer om du vil Den er lagt i fra for stiv, men hindrer subbing om du velger rett bredde på dekk og rett innpress på felger da seff..
Dekkbrenneren Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Jeg har bestilt JOM nå, blir spennende å få det på, men er på vei fra England så får det ikke på ennda, men kan sikkert gi tilbakemelling når den tid kommer
lloydsb Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 ja, det må du.. kan jeg spør hvor mye du måtte gi der? med frakt.. (send pm hvis du ikke vil skrive det her) Andre?
Dekkbrenneren Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 heh ja okai, men skal også bytte topplager framme og bak så blir nok bra det, vurderer justerbar camber framme og bak, men er jo ingen banebil heller så, får se... Jeg ga 2300 ink. flyfrakt, så ikke så gale det. virket som en grei kar, han kunne også senne fraktfritt, men siden mine engelskunnskaper er ræva så forstod jeg ikke helt hva han skrev på mail, så jeg bare kjøpte http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TQ:GB:1123 butikken hans: http://www.veedubmachine.co.uk/
lloydsb Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 åja, cd det takk.. lure på hva det blir til.. har ikke fått ditt alt eller?
Dekkbrenneren Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 ka då? meine du? "har ikke fått ditt alt eller"?? eg har kun bestilt det senkesette alså, komme i løp av neste uke
lloydsb Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 ka då? meine du? "har ikke fått ditt alt eller"??eg har kun bestilt det senkesette alså, komme i løp av neste uke ok, ja .. nei bare lurte på om du hadde fått det alt. men det hadde du jo ikke må komme med tilbake melding på kvalitet og kjørecomfort osv når du har fått coilover'ne og montert de
Dekkbrenneren Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 ja skal gjør det, tipper jeg har det på onsdag eller torsdag. men tar nok litt tid før jeg får det på pga, akkurat fått ny topp til den så skal overhale den og hvertfall få gang på motoren før jeg gjør noe annet.
lloydsb Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 ok, ja andre med erfarringer? \ vet noe om noen av de settene
Søreng Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Kan ikke si noe om noen av disse som du har nevnt her. Men ville sterkt vurdert coilovers med justeringsmuligheter for dempingen. Er utrolig deilig og praktisk at du kan variere på hvor evt. hardt eller mykt du vil ha det etter dagsform eller hva slags kjøring du skal. Har selv Spax sitt coilovers-sett fra gs bildeler. Og det er jeg kjempefornøyd med. Har hatt det i snart 1 1/2 år på min E46 coupe nå og ikke noe å utsette på det. Har 28 justeringsmuligether for hardhet og det er veldig enkelt å stille. Du endrer oppsett på under 5 minutt! Husker ikke hva jeg betalte for det iom. jeg fikk en ok deal siden det var 2.mnd for sein levering i forhold til det jeg ble lovet. Men mener å huske det koste nermere 13000,- veil. den gangen. Men mener å huske jeg leste i katalogen at det ligger til ca 6990,- Ville også skjekket om noen har prøvd GS Performance sitt sett.. Det ser veldig greit ut med 12 hardhetsjusteringer og nye tårnlager framme med camberjustering! Satt ned fra 10500,- til 8400,-. Er litt dyrere enn du du hadde budsjetert med ser jeg, men jeg vil påstå at det er verdt pengene og få med hardhetsjustering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå