codex Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 sliter med og se bildene dine her, vet ikke om det er bare hos meg. Men fikk sett ett ihvertfall meget nice, veldig lik bil som meg Bare at jeg har hartge felger og front E91 er nydlige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 sliter med og se bildene dine her, vet ikke om det er bare hos meg. Men fikk sett ett ihvertfall meget nice, veldig lik bil som meg Bare at jeg har hartge felger og front E91 er nydlige biler Jøss... er det noen andre som ikke ser bildene? Har sikklet litt på bilen din... hehe e91 er DEILIGE biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Gratulerer, du er eier av den første bmw'en jeg har sett som faktisk passer chromefelger Litt mer senk og få på baklyktene så er du der etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Gratulerer, du er eier av den første bmw'en jeg har sett som faktisk passer chromefelger Litt mer senk og få på baklyktene så er du der etter min mening. Takk takk føler meg kjempe stolt:P hehe Er noen små justeringer til... Imorgen så reiser jeg til sverige og henter litt mer snadder til Bmw'n... GLEDER MEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Grom vogn! Ville også senket mer... i tillegg ville jeg fjernet betegnelsen (318d) Byttet til mørke/carbon bmw emblemer Ikke ha norske flagget på blå bakgrunn i skiltene Kanskje to alu/chrome enderør? Gjennomført mafia da bare små personlige detaljer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Fiiin kjerre det der!! Vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Da ble det nye felger:D:D 11x9" et25 + 9x19" et32. Med nye Toyo proxes. Orginale BBS! Dekk dim: 235 35 og 265 30 19" Jeg er i himmelen:D:D:D:D:D Har ikke fått testet disse på bilen enda men her er hvertfall bilde av hvordan dem ser ut:D Hva tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Så det var du som kjøpte disse til slutt ja. Gratulerer med sinnsykt fete hjul Har du planer om å senke bilen så bør du nok ha nummeret til valsespesialisten tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 flott bil. skal bli arti å se hvordan de felgene der kommer til å psse på bilen. gromme felger men spørst på bredden. håper det kommer bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Hva Tycks? Vet jeg trenger SENK! neste som står på lista er å få av de møkka lampene og få på facelift lamper + blacklines:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Det ble superfett! Blir enda fetere etter senk og lykter.. Tror det hadde vært kledelig med en leppe av noen slag på frontfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Det ble superfett! Blir enda fetere etter senk og lykter.. Tror det hadde vært kledelig med en leppe av noen slag på frontfangeren. SPANX:D Tror det kommer til å se 10000000 ganger bedre med senk:) lyktene bare irriterer meg for jeg må av med hele fronten, er bare ett ork:P Har fått M fanger til bilen nå, men vi får se hva som skjer etter senk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Fete hjul.Spent på å se hvordan det går med senk. kan hende det trengs en ALDRI så liten vals og camberjustering.. hehe. BBS LM er de ultimate felgene på bmw synes jeg... GÅr denne bilen i Moss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå