Gå til innhold

E91 Black Gangster Wagon. SOLGT...

Share

Anbefalte innlegg

Fete hjul.Spent på å se hvordan det går med senk. kan hende det trengs en ALDRI så liten vals og camberjustering.. hehe.

BBS LM er de ultimate felgene på bmw synes jeg... GÅr denne bilen i Moss?

tror jeg på valse ivertfall:P hehehe bilen går i moss noen ganger ellers så står den på Svinndal fra 7 til 21 nesten hverdag... på Spar butikken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så deg forresten igår :) Tuta på deg også...Oppe ved akershus festnings parken..I krysset...du må få senka bilen..eller så var det jeg som så feil :P

haha det var deg ja:) hyggelig litt stresset til tannlege time:P hehe. Ja senk må absolutt til snart.. Digga MB din da, CLEAN!

Har fått på nye frontlykter og nye blackline lykter bak.. Kommer bilde når jeg har fått vasket bilen:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blackline lyktene er på, er stor fornøyd med hvor "sinna" rumpa ble.. Har også fått på nye facelift lamper fra gs. Nå funker alle lysene uten om venstre parklyset(Angeleyes), har sjekket pærer, ledninger,sikringer. Noen som har noe peil?

:evil::evil: mmm,! I like it Dirty :twisted:

P1010423.jpg

P1010421.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
alltid kjekt go se en lik bil bli holdt bra :) det skal alltid skinne! :P sånt jeg liker det!

Så stå på! :)

Jo takk takk.. Prøver å vaske hele tiden men faen ikke lett med svartbil:P

Da har det jeg har ventet på altfor lenge kommet på bilen.. Det fallt på KW V3 settet som jeg fikk til en helt ok pris.. Hittil er jeg kjempe fornøyd. Må få valsethjulbuene bak og da kan den sleppes enda lengere ned.. Glemte sefølgelig kamera på Pit Stop..

Etter 5,5timer så ble resulatet sånn:

IMG_0058.jpg

Beklager crappy Iphone bilder men måtte bare legge ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...