singh.e91 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Fete hjul.Spent på å se hvordan det går med senk. kan hende det trengs en ALDRI så liten vals og camberjustering.. hehe.BBS LM er de ultimate felgene på bmw synes jeg... GÅr denne bilen i Moss? tror jeg på valse ivertfall:P hehehe bilen går i moss noen ganger ellers så står den på Svinndal fra 7 til 21 nesten hverdag... på Spar butikken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Så deg forresten igår Tuta på deg også...Oppe ved akershus festnings parken..I krysset...du må få senka bilen..eller så var det jeg som så feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Så deg forresten igår Tuta på deg også...Oppe ved akershus festnings parken..I krysset...du må få senka bilen..eller så var det jeg som så feil haha det var deg ja:) hyggelig litt stresset til tannlege time:P hehe. Ja senk må absolutt til snart.. Digga MB din da, CLEAN! Har fått på nye frontlykter og nye blackline lykter bak.. Kommer bilde når jeg har fått vasket bilen:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 jupp..var meg..kjente igjen felgene Så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Fete felger! Som hånd i hanske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 sweet ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Blackline lyktene er på, er stor fornøyd med hvor "sinna" rumpa ble.. Har også fått på nye facelift lamper fra gs. Nå funker alle lysene uten om venstre parklyset(Angeleyes), har sjekket pærer, ledninger,sikringer. Noen som har noe peil? mmm,! I like it Dirty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Denne bilen skriker etter senkesett nå singh.e91!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 på tide... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Ser det er noe bygging på gang bak bilen, muligens noen kg med murstein i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Hehe.. Måtte jo se hvordan det blir når jeg får coileovers..) M-pakke er også på vei:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 legger til litt nye bilder etter shinen idag. Til uka skal bilen få gjennomgå med swisswax Shine, GLEDE SEG:D:D:D Så ett til Liksom senk bilde:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 alltid kjekt go se en lik bil bli holdt bra det skal alltid skinne! sånt jeg liker det! Så stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 alltid kjekt go se en lik bil bli holdt bra det skal alltid skinne! sånt jeg liker det! Så stå på! Jo takk takk.. Prøver å vaske hele tiden men faen ikke lett med svartbil:P Da har det jeg har ventet på altfor lenge kommet på bilen.. Det fallt på KW V3 settet som jeg fikk til en helt ok pris.. Hittil er jeg kjempe fornøyd. Må få valsethjulbuene bak og da kan den sleppes enda lengere ned.. Glemte sefølgelig kamera på Pit Stop.. Etter 5,5timer så ble resulatet sånn: Beklager crappy Iphone bilder men måtte bare legge ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå