wicky124 Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 så deg igjen her om dagen utenfor new winny .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 legger opp ett par bilder av coilovers montering ble litt få bilder men prøver.. såå woila! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 fy FA** ! Tenk om alt hadde vært så enkelt. "Du trenger ny lykter" -Nye lykter "Hjul er fint." - Takk for BBS LM "Du trenger senk" - Bilen er senket. HALO, jeg vil og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 fy FA** !Tenk om alt hadde vært så enkelt. "Du trenger ny lykter" -Nye lykter "Hjul er fint." - Takk for BBS LM "Du trenger senk" - Bilen er senket. HALO, jeg vil og HAHA hadde det bare vært så enkelt.. jobber fra kl 06 00 til kl 21 00 hver enestedag.. Greit driver for meg selv men faen til det svir i lommeboka:P eller hvilken lommebok:Phehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Da har jeg fått gjort litt små ting idag oxo:) Har fjernet Takrailsene.. Brukte ca 2,5time og ble veldig fornøyd med resultatet.. legger ved noen bilder. glemte jo seff å ta bilde av hele bilen mer here they come:) Av med solskjermer, håndatak og noen div deksler.Veldig enkelt og greit. Hadde også med min kjære som faktisk er veldig flink til å skru:) Slik ble det:) Etter litt skruing så hadde jeg avtalt Spa time til Bmwn, Den skal få en full shine ivendig og utvendig av Bernard.. SwissVax 4 the win.. Bmwen i tryggehender.. Håper jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 hmm..inder med chipper dame..sjeldent Men ja....vet ikke helt hva jeg synes om touring uten rails..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 hmm..inder med chipper dame..sjeldent Men ja....vet ikke helt hva jeg synes om touring uten rails..hmm... haha... Ja som du sikkert skjønner så er jeg en litt annerledes inder enn alle inderne:P hehe... ja touring uten eller med rails er en smaksak rett og slett:) liker ikke e46 uten rails men synes e91 kler det ganske bra:)Bilen ser mye lavere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Mens de er i gang, så kan de jo ta bort 318d merket bak? Kommer til og bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Mens de er i gang, så kan de jo ta bort 318d merket bak? Kommer til og bli bra Det er nok borte kjenner jeg gutta rett:P hehe.. Har tenkt på sånn foile til front lyktene.. Hva synes dere, Svart sota eller Gule frontlykter? litt sånn 80s med gule lykter men tror det hadde blitt fett:=) Noen i norge som selger dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Det blir nok veldig bra ja http://www.lamin-x.com/ selger folie. Jeg vet ikke om noen her til lands som gjør det, www.blankbil.no har noen, men ikke til bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Det blir nok veldig bra ja http://www.lamin-x.com/ selger folie. Jeg vet ikke om noen her til lands som gjør det, http://www.blankbil.no har noen, men ikke til bmw. Da har jeg bestillt gul folie til frontlyktene,,.. GLEDER MEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Blir nok veldig kult! Har nå sett noen flere bilder fra prosessen som Bernhard har startet på med bilen din, dette garanterer jeg deg blir blankt! Sett arbeidet til Bernhard flere ganger før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Blir nok veldig kult! Har nå sett noen flere bilder fra prosessen som Bernhard har startet på med bilen din, dette garanterer jeg deg blir blankt! Sett arbeidet til Bernhard flere ganger før Ja bernhard har tatt flere av bilene mine tidligere å han kan virkelig hva han driver med.. GLEDER meg til å kunne vaske bilen på en skikkelig måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå