Gå til innhold

E91 Black Gangster Wagon. SOLGT...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fy FA** !

Tenk om alt hadde vært så enkelt.

"Du trenger ny lykter"

-Nye lykter

"Hjul er fint."

- Takk for BBS LM

"Du trenger senk"

- Bilen er senket.

HALO, jeg vil og :(

HAHA hadde det bare vært så enkelt.. jobber fra kl 06 00 til kl 21 00 hver enestedag.. Greit driver for meg selv men faen til det svir i lommeboka:P eller hvilken lommebok:Phehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gjort litt små ting idag oxo:) Har fjernet Takrailsene.. Brukte ca 2,5time og ble veldig fornøyd med resultatet.. legger ved noen bilder. glemte jo seff å ta bilde av hele bilen mer here they come:)

Av med solskjermer, håndatak og noen div deksler.Veldig enkelt og greit.

P1010592.jpg

Hadde også med min kjære som faktisk er veldig flink til å skru:)

P1010594.jpg

Slik ble det:)

P1010596.jpg

P1010595.jpg

P1010597.jpg

Etter litt skruing så hadde jeg avtalt Spa time til Bmwn, Den skal få en full shine ivendig og utvendig av Bernard.. SwissVax 4 the win..

Bmwen i tryggehender.. Håper jeg:P

P1010598.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..inder med chipper dame..sjeldent :P

Men ja....vet ikke helt hva jeg synes om touring uten rails..hmm...

haha... Ja som du sikkert skjønner så er jeg en litt annerledes inder enn alle inderne:P hehe...

ja touring uten eller med rails er en smaksak rett og slett:) liker ikke e46 uten rails men synes e91 kler det ganske bra:)Bilen ser mye lavere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens de er i gang, så kan de jo ta bort 318d merket bak? Kommer til og bli bra ;)

Det er nok borte kjenner jeg gutta rett:P hehe..

Har tenkt på sånn foile til front lyktene.. Hva synes dere, Svart sota eller Gule frontlykter? litt sånn 80s med gule lykter men tror det hadde blitt fett:=) Noen i norge som selger dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok veldig kult! :) Har nå sett noen flere bilder fra prosessen som Bernhard har startet på med bilen din, dette garanterer jeg deg blir blankt! :) Sett arbeidet til Bernhard flere ganger før :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok veldig kult! :) Har nå sett noen flere bilder fra prosessen som Bernhard har startet på med bilen din, dette garanterer jeg deg blir blankt! :) Sett arbeidet til Bernhard flere ganger før :D

Ja bernhard har tatt flere av bilene mine tidligere å han kan virkelig hva han driver med.. GLEDER meg til å kunne vaske bilen på en skikkelig måte..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...