Gå til innhold

E91 Black Gangster Wagon. SOLGT...

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han har roen på roterende :P

Har en del swirls og RDS jeg også :( Men har ikke tilgang på garasje osv, så jeg får liksom aldri gjort noe selv. Så jeg får klare meg med og holde den blank og ren til jeg får meg hus og garasje selv :P Men blir missunnelig når jeg ser slike 50/50 bilder, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har roen på roterende :P

Har en del swirls og RDS jeg også :( Men har ikke tilgang på garasje osv, så jeg får liksom aldri gjort noe selv. Så jeg får klare meg med og holde den blank og ren til jeg får meg hus og garasje selv :P Men blir missunnelig når jeg ser slike 50/50 bilder, hehe :)

Dæven... det var rått! Virka som han kan sakene sine. Bilen din begynner å ta form. Blir ei skikkelig grom tralle!

hehe tror neppe du har mer enn det bilen min har.. OFF blir så irritert på forrige eier som har vasket den i vaskemaskinen på statoil med børster.. kommer masse bilder når han er ferdig med masse 50/50 bilder også.. Skal ut og se på den idag og gleder meg som en som unge!:D:D

Bernhard er en som virkelig kan sakene sine.. Bmwen begynner å komme seg nå.. Begynner å bli sånn passe som jeg har i tankene mine om ikke enda bedre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tar han duden der for en bra polering?

hehe han tar godt betalt skal jeg si deg.. Har bestillt time før jeg kjøpte bilen til og med.. Så om du skal ha noe gjort må du nok vente GANSKE lenge.. hehe...

Driver faktisk å leker med tanken å pulverlakke dem men det er så utrolig dyrt å kjøpe nye foriger og skruer:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt uvant å sjå e91 utan rails.. må sjå i real life får å få sett skikkelig trur eg.

Litt enig med han som skriver at dei forsvinner litt med black kant og sort senter. Hadde vore tøft med full gunmetal eller vanlig blank...

Skal du ha m-sport fanger på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver faktisk å leker med tanken å pulverlakke dem men det er så utrolig dyrt å kjøpe nye foriger og skruer:(

Man trenger ikke å bytte skruene, de kan helt fint brukes om igjen. Send de inn til Vestby Galvaniske, så får du de tilbake i gull, sølv eller svart farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe han tar godt betalt skal jeg si deg.. Har bestillt time før jeg kjøpte bilen til og med.. Så om du skal ha noe gjort må du nok vente GANSKE lenge.. hehe...

Handler jo litt om at du får det du betaler for også. Jeg er ikke helt sikker på hva han tar, men har skjønt det slik at han tar seg greit betalt for jobben, men totalt antall timer med i beregningen så blir det ikke så mye pr time...

Og er det utgangspunktet riktig ille er det jo nesten som å få en omlakkert bil tilbake igjen :)

Tror også han har såpass mye forespørsler at han kan velge litt i hva han vil ta, så nyere biler står nok litt høyere på lista enn gamle, rustne og fæle :roll: Ville hvertfall prioritert slik selv hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt uvant å sjå e91 utan rails.. må sjå i real life får å få sett skikkelig trur eg.

Litt enig med han som skriver at dei forsvinner litt med black kant og sort senter. Hadde vore tøft med full gunmetal eller vanlig blank...

Skal du ha m-sport fanger på bilen?

Ja det vel ikke mange som er uten rails, men bilen ser mye lavere ut uten, synes jeg:) Bare å ta turen til Svinndal, så kan du se bilen live:P hehe...

Felgene blir som dem er nå, men kansje til vinteren så blir det noe modding:)

M-sport pakka er levert til lakkering men mangler difuserbak pluss grøftlys og gitter forran..

Det kommer vel sakte men sikkert det oxo:)

Handler jo litt om at du får det du betaler for også. Jeg er ikke helt sikker på hva han tar, men har skjønt det slik at han tar seg greit betalt for jobben, men totalt antall timer med i beregningen så blir det ikke så mye pr time...

Og er det utgangspunktet riktig ille er det jo nesten som å få en omlakkert bil tilbake igjen :)

Tror også han har såpass mye forespørsler at han kan velge litt i hva han vil ta, så nyere biler står nok litt høyere på lista enn gamle, rustne og fæle :roll: Ville hvertfall prioritert slik selv hehe

Det stemmer det når resultatet blir som nesten ny lakert så er det absolutt verdt å betale det man betaler.. Vil tørre å påstå at holdbarheten på Swisswax er meget bra så lenge du bruker riktige produkter i etterkant. Bernhard har jo hatt bilen min siden søndag så han har vel brukt riklig med antall timer.. Etter min mening så er han ett geni innen bilpleie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo temmelig rått da!

Men hvor holdbart er det? Er det som vanlig polering som slites av etterhvert og bilen blir like ille, eller forblir den sånn??

Du sier det er dyrt å gjøre det - hvor mye sånn ca er dyrt?

Mange bilpleiesjapper bruker produkter med mye fillere, altså produkter som legger seg oppi ripen og dermed skjuler dem. Dette vil jeg kalle "feil" type polering, da resultatet i beste fall varer noen mnd. Etter noen runder med såpe og avfetting er alt tilbake igjen, og da har du betalt en god del for en jobb som du ikke har fått noe igjen for.

Det Bernhard gjør her er polering med produkter som inneholder slipemidler (Scholl serien), og dermed sliper han vekk et lite lag med lakk. Ripene blir altså "kuttet vekk", og lakken blir igjen glatt. De dypeste ripene som ikke er mulig å få fjernet blir enten fylt igjen og polert, eller så blir de bare avrundet i kantene slik at de ikke er like synlige. Dette gjøres for at resultatet skal bli best mulig.

Med andre ord så vil resultatet bli slik at det holder seg bra inntil du riper det opp igjen ved feil vasking osv. Vasker du på riktig måte vil bilen forbli nesten slik som den er når den forlater bilpleie i lang tid.

Prisen er nok en ting mellom bileier og Bernhard, event Scandicshine dersom jobben er gjort gjennom dem. Bernhard jobber en del for Scandicshine, og sjekker du deres priser ser du at en Swissvax detail koster fra 4250kr. Og så er det bare å legge på i prisen for spesielle ønsker du måtte ha, eventuelt om lakken er veldig ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...