spruddel Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Fytti rakkern Det der ble helt sykt bra! Ser jo nylakkert ut jo. Har selv vurdert å levere inn min, men blir isåfall neste sommer. Tok min selv torsdag for første gang med maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 du kunne vasket bilen før du tok bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 du kunne vasket bilen før du tok bilder da? haha du mente ikke det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 nei gjorde faktisk ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 nei gjorde faktisk ikke det Da brude du skaffe deg briller;) Tok bilde rett etter at vi var ferdig med spa timen:) Ett bilde av Bmwen og bilen til Brodern:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 tror du misforstod..."jeg mente ikke at du skulle vasket bilen før bilder" var det jeg mente med mitt innlegg:) Bilen har blitt fet! får stirre litt mer på den neste gang jeg ser deg utenfor New Winny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 tror du misforstod..."jeg mente ikke at du skulle vasket bilen før bilder" var det jeg mente med mitt innlegg:)Bilen har blitt fet! får stirre litt mer på den neste gang jeg ser deg utenfor New Winny hehe sånn ja faen er så jævlig trøtt.. La meg kl 6 så stod opp igjen kl 10 for å dra på jobb.. Men skal ikke se bort ifra at jeg står på winny snart igjen da jeg er litt hekta på kebaben:P hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Prøvd grytelokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Prøvd grytelokket? Ja synes det var så mye negre der så maten falt ikke helt i smak:P hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Passe lav.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 er mye lankere som jobber der...og mye negere som spiser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2010 Gratulerer med dagen alle sammen.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 noen her som vet hvordan jeg får av blinklysene på bmwen? på sideskjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Usikker om det er likt på E9x som det var på min forrige E46, men der presset jeg de fremover og så dro ut. Kanskje noen andre kan si no mer sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Da gikk turen til Åretsførste TREFF! Var heldig med været:) Ble Pokal og greier og greier Klar gjøring før treffet. Kjære hjelper til... SwissVax 4 the win.. Nesten Klar. Da er vi klare for treff... Måtte jo tørke av bilen en siste gang før jeg kjørte inn. Klar for utstilling. Shero fant favoritt felgen sin.. Stolt:) Hva Tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå