singh.e91 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Dette ble dritfin........ser du har lagt til mye tid.....gratulerer så mye...Chak de phatte.... Takk Takk... Tror det neste er å sette den ut til salgs....Om noen vil kjøpe bil så er det bare å si ifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 pris da? Gjerne PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23312299&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 såpass...hva skal du ha deg nå da+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 såpass...hva skal du ha deg nå da+ nei si det.. kansje det blir en e30:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 da håper jeg du blir en gora også....en desi i e30?huff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 da håper jeg du blir en gora også....en desi i e30?huff.... hahahaha jeg vet... måtta bare si det siden du hater e30.. men serr jeg kunne tenkt meg en fresh e30:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 tror jeg skal slutte å kommentere i denne "i love e30" tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 ett par nye:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolai325 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Hvordan demonterer du støtfanger bak? Alt det med skruer er greit, men den er festet på bakskjermene oppe, og under bagasjeluken.. Kan du lage en kort DIY ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Hvordan demonterer du støtfanger bak?Alt det med skruer er greit, men den er festet på bakskjermene oppe, og under bagasjeluken.. Kan du lage en kort DIY ? Ja hvordan gjorde jeg det igjen.. hehe er så utrolig dårlig til å forklare slikt ass.... Det er veldig enkelt.. du må ta av baklyktene og alle skruene rundt hele... så sitter selve fangeren henger sammen med sånne klips som er veldig lette å ødlegge.. bare dra dette fra hverandre og vips er fangeren av.. håper det var sånn greit nok forklart:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Da har bilen begynt å få litt henge pupper så har kjøpt bh til Bmwen... Hva tycks? .. Blir nye poleringsrunde før den blir parkert for sesongen:) Har også kjøpt meg en ny vinterbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Da har bilen begynt å få litt henge pupper så har kjøpt bh til Bmwen... Hva tycks? Hva er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Noe som er litt for harry til og være på en såpass fin og ny bil, just my 2 cents Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Det er smart da, steinsprutbeskytter Vurderer litt å ønske meg det til jul selv, hadde jo vært smart å ha om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå