godsson Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Hei, har ein E34 525TDS Touring, som eg skal skifte dempere på framme. Tingen er at eg ikkje veit om eg skal ha søtdemper med 14 mm gjenger 68 mm tapp eller 14 mm gjenger 45 mm tapp. Noen som veit korleis eg kan finne ut dette på? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 det finner du ut utifra årgangen på bilen, det skiller i 8mnd 1992. mener den korte var føre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godsson Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Så vist eg har ein bil som er nyere enn 8mnd 1992 så har eg den med den lange tappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 det er jeg sikker på ja men det er jo enkelt å finne ut bare å demontere fjeren eller sjekke delenr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godsson Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå