Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svogern min jobba vist ilag med han for noen år siden.

Han sa den var ganske strøken!

Tror ikke det er gjort noe med motor !

Tøff bil, bortsett fra det greia på dash:S

Skrevet

Den dashen var helt på trynet. Det så skikkelig hjemmesnekra ut og det er det vel også. Bilen eller har jo faktisk stort potensiale.

Skrevet

Bilen var ikke godkjennt ombygd.Snakka me fyren i stad, denne er godkjennt som en 316 og var godkjennt til okt 2011. Motoren som sto i nå var en org 320 med kun påmontert turbo og ic. han mente det var ca 180hk i den nå....Men bilen i seg selv så pen ut..

Skrevet

Hvis bilen ikke er godkjent med turbo, men selges på skilter, er den verdt prisen en kurant 316 av samme årgang. Slike bygg er ikke verdt en krone hvis de ikke er godkjent for bruk på veien. Da må de prises eller averteres som banebil.

Skrevet

Selges uten skilt,men var bare og hente skilta...Hva mener du / dere jeg kan by han for bilen da ? Er vedlig usikker på slike ting selv,så derfor jeg spør her...Har så utrolig lyst på en e30 med turbo..men gidder ikke kjøpe en katt full av sekker :)

Skrevet

La oss si at jeg får kjøpt denne noe rimeligere da..hvordan er det og evt få den godkjennt med turbo..å hva vill isåfall verdien på den bli da ! ?

• 1 month later...
Skrevet
La oss si at jeg får kjøpt denne noe rimeligere da..hvordan er det og evt få den godkjennt med turbo..å hva vill isåfall verdien på den bli da ! ?

Bortimot håpløst prosjekt. Og totalt meningsløst for 180 usle gamp. Det er veldig vanskelig å få godkjent turbo/kompressorbygg i det hele tatt, og da må du ihvertfall involvere BT før du begynner, og kjøre løpet fullt ut. Det vil kreve mye tid og ressurser (trolig også TÜV-godkjenning i Tyskland), så det er ikke noe man gjør for så lite.

Kjøp heller en 320 med 325-motor og tut og kjør, ingen som merker det. Går like godt gjør den og.

Skrevet

Har lett etter e30 i over en uke...nesten umulig og finne en 320/325 som e bra...og de som er bra blir solgt før de nesten er lakt ut...har 60k å bruke...spekulerer veldig på denne tråden her gjelder....bortsett fra det med motorbytte så er den veldig pen og se på osv...ser ikke så oppbrukt ut..

Skrevet

Ser du skriver at du har lett etter E30 i en uke... Jeg letet i ett år før jeg fant den jeg ville ha :) Ringte på ni biler før jeg tilslutt slo til.

Så du kan nok belage deg på litt tid før du finner en som er bra :)

Bedre å vente litt ekstra å finne en som er slik du vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...