WattisGirl Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 -Sideskjermer til e36 coupe (uten rust) -Grill-list/grillramme til 97 mod -M3 bakfanger og frontfanger til 97 mod Alt må være i bra stand!
bergeee Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 jaggu har hu lurt seg inn på bimmers:p haha men atle har jo alt detta da?
WattisGirl Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Hehe vært på bimmers i mange år jeg da Ja fint hvis han har det Lurer på hvor mye han skal ha for det .. Han har ikke grill-list til 97 mod. Men han hadde kanskje den m3 bakfangeren ? Jeg får vente til han gir lyd fra seg
bergeee Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 hehe:P skjønner ikke hva du skal med de nyrene uansett jegXD ville kasta på de gamle nyrene var jeg deg:P de faclift nyrene ser jo ut som et mislykka forsjøk på e46 front:P trur ikke atle skal ha så mye;) trur du får det ganske billig:)
WattisGirl Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Hehe niks, skal ha helt samme som jeg har fra før av ;D Liker den. Men bra hvis jeg får det billig. Får høre om jeg kan ta en tur å se på delene, kan godt spørre han du å, er ikke alltid jeg får tak i han Har han eget verksted eller "bu" hvor han står å mekkær ? hehe
bergeee Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 hehe:P nja:P han har vell et lita skjul borti skævane her:P men skal se om jeg får tak i han i dag:) høre med han hva det blei til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå