skjonger Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 hey har ett problem etter "ekstrem vinteren" med fukt og div problem på min e34.. sentrallåse har gått att pipsvengen, for ikke snakke om takluka og vidusviskerene.. jeg lurer på om noen har noe peil på hvor jeg kan få tak i en komplett oversikt over hvor jeg finner koblingskjema, sikkringer og rele koblinger for en slik bil? helst på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Sjekk under baksetet. På Høyre side der ligger en svart sikringsboks, som mest sannsynlig har rustet skal nemlig være en 80a sikring der. På min var alt en suppe som hadde veldig dårlig kontakt, og når det ble varmt så smeltet isen under baksetet. sjekk det først, hadde samme problem:p mvh Julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjonger Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 aah.. jah den var ikke så dum du.. ganske så godt rustet der jah :O hmm.. hvor fikk du vannet i fra da? er d noe jeg kan tette midlertidig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Ta og koble deg forbi sikringsboksen og ta ledningene sammen med gaffatape eller noe Det jeg gjorde midlertidig Vannet aner jeg ikke hvor kom fra. Sikkert lekkasje fra taket eller indre hjulbue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjonger Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Yess nettopp d jeg gjorde delen er bestilt og hullet er plugget takker så mye for hjelpen du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Bare hyggelig du Hadde samme problem når jeg var på geilo. Du kan tro jeg var stresset da så for meg turen tilbake uten viskere, uten vinduer og uten cd-spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/e34_93.pdf her har du ledningsnettet til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå