thomas_ja Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Hei! Kommer med ett lite oppgraderingstips til e30/e36. E30 M3 alu bærearmer koster ca 1800 pr stk på mekonomen, koster vel det dobbelte på gs og andre steder etter hva jeg har hørt?
Lars89 Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 God pris det Koster 2100 på koed og over 4000 på GS...
SSM Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Kult, men det er jo ikke noe serlig til "oppgradering" da. Om du bytter fra stål til alu så vil du neppe merke noe forskjell, jeg kjøpte mine i stål fra USA. Kostet hvertfall ingen ting
SSM Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Bryr du deg om vekta trenger du mer motor hehehe! Er billigere å slanke seg enn å slanke bilen Yngve
thomas_ja Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 De veier jo "ingenting" i forhold til stål så skulle tro at det har noe å si....
Hauso Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 joda, det er klart det har noe å si. Men jeg tør påstå at du ikke merker forskjell ved å bare bytte dem. Da må du isåfall gå hardere til verks. Blir som å kjøre med 40 liter på tanken i steden for 50, merker jo ikke noe på det heller:P Men klart jeg ville kjøpt dem i steden for stål til 4000.
e30 tic Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 er dette ordinær ut pris på mekonomen eller er det inkl noe rabatt? det var uansett rimelig, jeg betalte mer husker jeg. Det er jo alltid fornuftig å holde uanfjeret vekt til et minimum. men om man kun tenker vekt kontra invisterte KR er nok ikke dette veien å gå disse armene skal etter ryktene være bedre også enn di i stål
oddis Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Nå vet jeg ikke hvordan det er med alu bærearmer, men med stålarmer er det STOR forskjell i kvaliteten på bærekulene som følger med. Kjøpte kopiarmer og det varte knapt 1,5 år før det var utslitt. Kjøpte deretter orginale og har kjørt i snart 3,5 år uten problem.
Lars89 Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Får inntrykk av at det er generelt er mye dårlige deler i ettermarkedet. Mye holder bare et par år mens org deler gjerne holder i 5...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå