Gjest Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Ja, ca 11-15 ærlige hk, er oppgitt til 18-20 av han som lager de. men jeg bremset min bil med disse kammene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Men for å bytte disse må man ha eget verktøy riktig ? å åssen vet man hvordan man skal stille dem ? er litt grønn på dette derfor jeg ikke har handlet,har mottor oppe men er veldig usikker,vil jo ikke kødde det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Trenger ikke spesialverktøy, enkelt å montere men justeringen har jeg bare kommet fram til selv etter mange timer men har noen tips å komme med men det hadde vært veldig greit om de som er seriøst interessert tar kontakt via telefon da det er litt enklere å forklare enn å skrive. er en i england som har brukt oppsettet mitt og bremsa 176hk i motoren med sånne kammer og 154hk med originale kammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrageGundersen Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Det einaste av verktyg er vel berre momentnøyle for å skru til skruene i toppen korrekt. Hugsar ikkje nett no kor mange lbs ein skal ha, da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 det du trenger 1/2" skralle, 1/4" skralle, 1/2" 27mm pipe, 1/4" 10 og 11mm pipe samt 10 og 11mm fastnøkkel og 5mm unbrako. Er også greit å ha en litt stor skiftenøkkel og et ca 30cm langt "rettholt" for å justere kammene ja også en 19mm fastnøkkel. Har aldri brukt momentnøkkel for å dra til kamoverfallene men er vel kanskje noen som har godt av å bruke det Topplokksboltene røres ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Hallo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Dette er en grom oppgradering for en iS motor, kan bistå med montering og justering også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Ingen som vil ha disse? da ryker de i turbomotoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Da jeg har fått tak på enda råere kammer ser jeg ingen grunn til å beholde disse... 2000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå