Piddi2 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Noen tips til motor vask noen.. Skal det brukes trykk? Noe som må dekkes til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feiringbruk Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 ha lurt på det samme,jeg har en x5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modland Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Jeg bruker klut og en avfetting som løses i vann oppi en bøtte. Dekk til alt du kan av elektroniske overføringer/skjøter, og ting som generelt ikke liker vann - og ha gjerne trykkluftpistol tilgjengelig for å blåse vann ut av steder dette samler seg. har du batteri åpent i motorrommet anbefaler jeg å koble dette ut, og ta det bort fra motorrommet. Jeg tror ikke det skal være noe større problem å bruke vannslange, da motorrommet skal tåle en sprut. Blir litt vanskelig på denne måten å komme til bunnpanne etc, men jeg antar det ikke skal være et problem å stikke en høytrykkspyler nedi der. Gjør det først da iallefall Og for all del - test bilen etterpå. motorvask er ikke skjeldent knyttet til påfølgende problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 ALDRI ta motorvask, det har jeg lært meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå