Snake____1 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Saken er slik; Jeg bestilte forfanger og valgte å betale på forskudd, (dette var den 17/3) etter noen dager sendte jeg en Mail å spurte om E36 M3 fangeren var sendt. Intet svar... Prøvde å ringe. Intet svar... Denne karen har faktisk 3-4 telefonnumre registrert på seg, å svarer ingen. Sitter her 2000,- fattigere å like skuffa... Noen andre med samme erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Sjekk denne linken: viewtopic.php?f=9&t=134294&hilit=ST+import&start=30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Takker Får vel bare smøre meg med tolmodighet å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Ring 93070705, det er nummeret du kan nå han på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Tror de er midt i flytting av nye lokaler nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Den9s Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 +1 Bestilte det samme som deg 18.mars. og forhåndsbetalte, intet svar på verken mail el. tlf- fikk tilslutt kontakt her på forumet, og da skulle jeg få refundert beløpet idag (9april)... pengene har ik kommet på min konto enda vertfall... så d var første og siste gang jeg bestiller fra st-import. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå