Snake____1 Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Saken er slik; Jeg bestilte forfanger og valgte å betale på forskudd, (dette var den 17/3) etter noen dager sendte jeg en Mail å spurte om E36 M3 fangeren var sendt. Intet svar... Prøvde å ringe. Intet svar... Denne karen har faktisk 3-4 telefonnumre registrert på seg, å svarer ingen. Sitter her 2000,- fattigere å like skuffa... Noen andre med samme erfaring?
André78 Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Sjekk denne linken: viewtopic.php?f=9&t=134294&hilit=ST+import&start=30
Snake____1 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Takker Får vel bare smøre meg med tolmodighet å vente...
Den9s Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 +1 Bestilte det samme som deg 18.mars. og forhåndsbetalte, intet svar på verken mail el. tlf- fikk tilslutt kontakt her på forumet, og da skulle jeg få refundert beløpet idag (9april)... pengene har ik kommet på min konto enda vertfall... så d var første og siste gang jeg bestiller fra st-import.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå