BMWcoupeE36 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 tenkte jeg kunne legge ut prosjekte mitt jeg å se om jeg fikk noe respons på det her er det lit bilder av bilen når jeg kjøpte den var ikke så finn ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWcoupeE36 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 her er litt bilder av at motoren og fronten montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWcoupeE36 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 her er det bilder av bytting av bak parten på den her er hele bak delen kappet og borret ut her er den nye hjul brønden her har den nye delen til bakparten kommet her er det noen stiver som skal monteres inn senere her er litt av bakdelen montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWcoupeE36 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 her har du så langt jeg har kommet. er nesten ferdig med å sveise har fått kjøpt meg nye felger da er ikke så fine men skal lakere dem opp igjen er litt brei kant på felgene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWcoupeE36 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 i dag så har jeg ikke gjort så mye har bare bytta litt el nett foran til lykter å sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-LARS- Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 tøfe felger. er det 16? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWcoupeE36 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 ja det er 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWcoupeE36 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 sitter nå å vurderer åssen stayling jeg skal ha på den. er vel ingen som har: m3 speil m3 lister og fram og bak lykter som er fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWcoupeE36 Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 i mørgo blir det vel å sveise ferdig hele bak parten på bilen sån at jeg kan pusse litt og grunne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWcoupeE36 Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 da var fangeren på plass da er det litt fin puss igjen på bak parten så er den ferdig og så er det å motere fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå