Clerion Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Faen så nydelig. Hva koster herligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Flott bil !Har akkurat kjøpt meg ein 2004 e60, 530DAT. Den har ettermonterte adaptive kjørelys Kostet 17 000 + montering, sa forje eier. Forresten ; Fy søren til disse bilene går! Syk kraft Har dog bestilt chipping til min, til 256hk og 590Nm. Så det blir enda råere! Min har veldig kjipe felger, så må kjøpe meg nye. Kva slags felger har du, navn? Var veldig fine! Andre forslag til kva felger som passer e60 og e61? Min er forresten Azurblå. Kan få kjøpe mine;) er orginale bmw Felger i 19" Er M5 felger. Flott at det går og ettermontere adaptive kjørelys;) kansje se om man finner Lykter på dompen;) Si fra hvordan bilen blir med chip. Gratulerer med GROM familieracer! Hvilken modell er det? Km.stand? Er det mye stress å senke den bak på nivåreguleringen, og hvor mye kan man evt. senke?Ellers vil jeg absolutt anbefale en omprogrammering av styreenheten. Syntes CLS'en gikk godt uten, men du verden for en forskjell når det ble gjort Dette er en 2005 modell. er rullet 130k nå. trur det er en smal sak og senke den bake. bare og justere på staget;) Faen så nydelig. Hva koster herligheten? Takker. ga ca 450k for bilen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Fikk senket bilen 35mm framme i dag;) Trenger vel litt senk bake også?? Er dette den som registrere/bestemmer høyden på luft fjæringene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Legger ut noen dårlige bilder av di svarte nyren;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 gratulerer med NYDELIG bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 gratulerer med NYDELIG bil Takker. er det noensom kan svare på om det er den armen som jeg har lagt ut bildet av som er til justeringen av luftfjæringenge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_heggvold Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Flott bil !Kan få kjøpe mine;) er orginale bmw Felger i 19" Er M5 felger. Flott at det går og ettermontere adaptive kjørelys;) kansje se om man finner Lykter på dompen;) Hei. Ser du kansje vil selge felgen. Har du tenkt på noe pris? Hvilke dekk står på eventuelt? Kim Robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Sommer felgen på står litt skeift, derfor veldig stor åpning mellom bakhjulet og skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 nydelig bil, bare senk den! ikke bytt til større felger, det er heller bredere felger man skal gå for, høye felger heiser jo bilen bare=( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Barsk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 ser du har hatt en heftig volvo 240 også, kan du slenge ut noen bilder av denne også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 ser du har hatt en heftig volvo 240 også, kan du slenge ut noen bilder av denne også? http://www.bilforumet.no/200-serien/170 ... 42-r6.html Ligger bilder og info i denne tråden;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riene Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Veldig flott E61 du har! Sorte nyrer er veldig kledelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 du har rett, det er det staget som du må korte inn for å senke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 du har rett, det er det staget som du må korte inn for å senke. Ok. men dritten er av plast. så blir vanskelig og korte inn.. får finne på en lur løsning;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå