cheron Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Har momset inn en 540i Touring. Denne skal altså selges i deler. Motor er kjørt 187000 km og selgeren i Berlin påstod at den er chipet. Om dette er stemmer vet jeg ikke, men jeg kan skrive under på at den går bra! Girkassa er mest sannsynlig solgt. Understellsnummer til dere som ønsker å sjekker deler på nett osv; GB45049 Priser og spørsmål på de ulike delene dere måtte ønske tar vi på PM. Jeg svarer ikke på spørsmål i tråden da salgstråden forsvinner i "prat". Ber om respekt for dette Bilder; God fornøyelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Mye for hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel325i Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Ja.. Hvor mye for komplett bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS_E34 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Ja, hvor mye for hele bilen..? Men kan event også kjøpe girkassa løst;) Og er det noen som vet om understellet på touringen er "plug and play" på sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Jeg håper å få tid til å sette prøveskilt på denne neste uke. Om det er noen i Vestfold eller omeng som er interessert i motor/girkasse/hele bilen så kan vi avtale å høre/prøve bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Jeg håper å få tid til å sette prøveskilt på denne neste uke. Om det er noen i Vestfold eller omeng som er interessert i motor/girkasse/hele bilen så kan vi avtale å høre/prøve bilen Men hva er prisantydning på hele bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Blir satt på prøveskilt i morgen, tirsdag 13. april. Om det er noen som er interessert i motor/girkasse/hel bil har dere mulighet til å se/høre/prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Da er vi ferdig med en 120 km tur rundt i Vestfold. Bilen går som ei klokke, motoren maler som ei katte i solskinnet og girkassa er uten slark/ulyder. Eneste "ulyden" er at bakre potte mangler, så den har litt mer gromlyd en lovlig kanskje? Noen bilder.. En liten film, men tror ikke lyden er noe bra gjennon digitalfotoapparat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 I morgen, 16 april begynner jeg å plukke denne i biter. Deler er nå til salgs da ingen har kommet med bud på hele bilen. Legger ut deler fortløpende som de blir gjort klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Ingen? Skal på verksted nå og demontere mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Jeg glemte kamra, men det som er klart er dører og seter samt bagasjeroms innredning.. Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Dører, bakluke, støtfangere til salgs. Dører - 500 kr pr stk Bakluke - 1000 kr Støtfangere - 1500 kr stk Skjermer - 500 kr pr stk Forseter/bakseter - 1000 kr Kan hentes i Andebu. Noen bilder; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Motor, frontfanger, høyre bakdør og bakluke solgt. Om det mot alle formodninger ikke blir hentet tirsdag 27 april blir den lagt ut igjen til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Motor/gir er ute. Som sagt er motor solgt, men har girkassa enda. 6 trinns kasse i god stand. Kjørt 187000, ingen slark eller ulyder. Selvsagt veldig møkkete. Skal vaskes og settes på egen pall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Du kan ikke si at ingen har kommt med bud på hele bilen når det er 4-5 stk som har spørrt om en prisantydning på hele bilen og du faen ikke svarer dem..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå