largund Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Når jeg spyler bakruta på min touring kommer det null vann ut spyledysa. Alt vannet kommer ut under spoileren. Noen som har opplevd det samme? Noen som kan gi en kort beskrivelse av hvordan jeg får av spoileren i tilfelle slangen er av under der?
Glenno Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Mulig du kan finne ut dette via : mekkertips på www.autopower.se http://www.e46fanatics.com/howto/howto.php www.youtube.com eller online etk
jolly11 Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Hadde det samme problemet Leverte min inn på service å så tok de av spoileren. der kunne de se att slangen hadde hoppet av En billig reparasjon va det også hos bavaria, funker fint nå
largund Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 fant svar på E46fanatics.com og d er nok slangen som har hoppa av. Kan se ut som ett vanlig problem...
Rayb Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Når jeg spyler bakruta på min touring kommer det null vann ut spyledysa. Alt vannet kommer ut under spoileren. Noen som har opplevd det samme?Noen som kan gi en kort beskrivelse av hvordan jeg får av spoileren i tilfelle slangen er av under der? Åpne bakruten, napp av plastdeksel under spoiler så ser du 4 skruer som holder spoileren. Men vær forsiktig for det ligger en del elektronikk under der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå