Jørgen Lie Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Fått mail ang styremøte nå, og lurer på: Hvor er Mørehus sine lokaler på Vatne? Sør eller nord for Ålesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roald520 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Det blir nord for Ålesund. På veg mot Ålesund mener jeg på at det er skiltet mot Vatne. Visst ikke så er det skiltet til Brattvåg. Og Vatne kommer før Brattvåg. Gå inn på 1881 sin karttjeneste og søk på vatne ungdomsskole, i stedet for å svinge mot høgre(ungdomsskolen) så tar du til venstre også til venstre igjenn. Da skal du se mørehus! http://www.1881.no/Kart/?lat=62.5448643 ... 0&r=&o=&p= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Alle vet jo at den beste veien er over Nakkedalen fra Vestnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Hva klokka blir det da? Og er det bare å møte for oss som ikke er med i styret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Det blir nord for Ålesund. På veg mot Ålesund mener jeg på at det er skiltet mot Vatne. Visst ikke så er det skiltet til Brattvåg. Og Vatne kommer før Brattvåg.Gå inn på 1881 sin karttjeneste og søk på vatne ungdomsskole, i stedet for å svinge mot høgre(ungdomsskolen) så tar du til venstre også til venstre igjenn. Da skal du se mørehus! Ja, var det jeg kom frem til, men snakket med en i styret i sta, og da spurte jeg om det var sør eller nord for Ålesund, og fikk til han sa sør.. Bare derfor jeg lurte. Men om det ligger nord for Ålesund er jo egentlig sjansen større for at jeg kommer Hva klokka blir det da? Og er det bare å møte for oss som ikke er med i styret? Fredag 18.februar kl.19.00 Etter som jeg har forstått så kan medlemmer møte opp på årsmøte ja, selv om de ikke har noen verv i styret.. Er i alle fall slik andre plasser, og siden jeg har fått "innbydelse", så vil jeg tro at alle kan komme, for jeg sitter ikke i styret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Kopierer ifra innkallinga jeg INNKALLING TIL ÅRSMØTE 2011 FOR BMW CCNMØRE OG ROMSDAL Vi avholder årsmøte Fredag 18.februar kl. 19.00 Mørehus sine lokaler på Vatne Følgende saker er til behandling: * Godkjenning av det fremmøtte Årsmøte * Valg av ordstyrer, referent og to representanter til å underskrive protokollen * Godkjenne saksliste og forretningsorden * Årsberetning * Regnskap 2010 * Budsjett 2011 * Valg * Eventuelt Sålenge man er medlem i klubben er det bare å møte! Nye medlem er også velkommen Kjørerute for dem som kommer fra Molde : http://kart.gulesider.no/m/I68Gz Kjørerute for dem som kommer fra Ålesund (Moa) : http://kart.gulesider.no/m/I68GB De som kommer fra Molde kan også kjøre over Ørskogfjellet, egentlig en bedre vei, men tar litt lenger tid, ikke mye : http://kart.gulesider.no/m/I68f6 Selve bygget er greit å kjenne igjen, her ser dere det på google maps : Klikk her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Foreløbig terminliste: 18.02 - Årsmøte Ikke fastsatt dat - Pussetreff 01.05- Vårtreff 30.05 - Treff i Bud med GS Bildeler Ikke fastsatt dato- Kjøretur med gokart Ikke fastsatt dato- Høsttreff Målet er da 01.Mai treffet i Ålesund, er det da noen stor sak om vi flytter dette til 30.04 iår? 01.05 er opptatt iår også der. Høsttreffet hadde jeg et håp om å få til i Kristiansund. Skal også se om vi kan få til noe på Sunndalsøra iforhold til Moldestuket 7. mai, samt om Hustavika Motorklubb skal ha noe i Brynhallen iår. Ser derfor ut til at det ikke blir treff i selve Molde iår, men det blir en del i nærområdet. Mye er også avhengig av hovedklubbens terminliste samt lokalavdelinger vi eventuelt skal samarbeide med. Kommentarer/Innspill? Dette må vi jo gå igjennom på årsmøtet men det er veldig greit med alt som vi har gått igjennom på forhånd også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Tingen med vårtreffet er vell at det alltid har vert arrangert 1. Mai, helt siden 1997 mener jeg på, og er en fin dag siden de aller fleste av oss har fri denne dagen. I 2008 var det for første gang arrangert en annen dato, 4. Mai. Dette resulterte i mye færre oppmøtte, mens NAF som "tok fra" oss dagen hadde enormt oppmøte, der veldig mange av de oppmøtte kom for å se BMWCCN arrangere treff. Grunnen til at vi mistet datoen på Ålesund Motorstadion har nok mye med at andre så hvor godt oppmøte vi hadde på denne dagen. Dette går vell mye på prinsipp, at vi ikke skal la oss vippe av pinnen av NAF, men heller stå på vårt, og arrangere ett godt alternativ for BMW interesserte samme dagen.. En av lederene i NAF Motorsport Ålesund prioriterte blandt annet vårt treff i fjor, og det sier vell kanskje litt om at "vårt" arrangement hører hjemme på den datoen? Men, en annen dag kan naturlignok fungere greit dersom alle er klare over at denne datoen har blitt spikra... Ellers høres alt flott ut, ett lite treff med gocart-kjøring er noe jeg absolutt er gira på! Kan nok bli mange gode fighter utpå bana Pussetreff hadde også vert kanon, tror Knut Olestad hadde kjennskap til en "hmsilset" fra Åndalsnes som kanskje kunne vert med som en professor i faget? Og Kenneth kjente en ifra fosnavåg? Trenger vell ikke ekspertise for å få arrangert noe slikt, ser flere har godt med talent for slikt uten å være noen profesjonelle detailere. (blandt annet du Endre, og Kenneth ifølge workloggen hans på DC) Treffet på Bud hørtes ut som ett kjempefint arrangement etter hva jeg fikk med meg ifra hendelsen i fjor! Kjekt å kunne bidra for å kanskje kunne få til det lille ekstra! Har nå lagt ut informasjon på hjemmesiden til klubben. Noen som vil bidra til å gjøre siden bedre ved å sende meg informasjon om bilene deres kanskje? Kan sladde skiltnummer dersom dere er interessert i det.. Sendes til havardg@hotmail.com i tilfelle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Ang det pussetreffet... Er det ikke en Espen Hamre her inne som er meget god på dette? Har vel en E60 535d Hartge eller noe slik? Kanskje han kunne være en og ta kontakt med? Kan sende deg bilder av bilene mine når jeg får tilbake pc`n min fra rep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Ang det pussetreffet... Er det ikke en Espen Hamre her inne som er meget god på dette? Har vel en E60 535d Hartge eller noe slik? Kanskje han kunne være en og ta kontakt med? Kan sende deg bilder av bilene mine når jeg får tilbake pc`n min fra rep Jepp, han som kenneth kjenner ifra fosnavåg det, kom bare ikke på navnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Sendte mail til deg Håvard, fått den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Sendte mail til deg Håvard, fått den? Jepp, har vert på jobb bare Lasta opp nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Forstår ikke hvorfor F jeg ikke får mail lenger når det blir skrevet på tråder jeg abbonerer på! men men... Ja Espen Hamre var ifjor int å vise oss, men er visst stort sett ganske so bissi. Kjenner Arne ifra Ålesund som hjelpte meg med E-39'en, han er en veteran innen yrket. Kan høre om han er int. Kjenner jeg han rett så stiller han! Må bare finne oss noen lokaler!? Hadde vært greit å få tatt dette pussetreffet FØR vårtreffet ja Ang treff dato så ordner vel oppmøtet seg ved skikkelig publisering skulle en tro!? Plakater er jo et bra hjelpemiddel får å nå ut til dem som ikke er på nettet (bimmers, CCN, Facebook ect...) Må da deles ut til ''rette folka'' for å spre dem godt over fylket. Jeg kan gjerne ta meg en kjørerunde å henge opp, ingen prob. Men hvem kan lage å kopiere opp slike plakater? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Støtter ide`en med plakater for å nå mer ut til folket, kanskje det da kommer en eldre herremann med hatt som har en gammel 3.0 stående i en mørk garasje? Hvem vet men det jeg vet er att ikke alle har internett . Forslaget om å holde vårtreff Lørdag 30.April kan vi vell avskrive med en gang, skal vi ha mest mulig folk på treff så hjelper ikke det å sette det på en arbeidsdag der mange jobber til 15-16 når treffet er ferdig. Men slike ting får vi diskutere nærmere på Fredag på møtet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Pussetreff ??? lettere med en bil du ikke trenger å han blank ...hehe støvsuge inni istedenfor da....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå