Eksos Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Pussetreff ??? lettere med en bil du ikke trenger å han blank ...hehestøvsuge inni istedenfor da....hehe Haha, ja, du får heller stille opp med noe grovt pussepapir Plakater er nok tingen ja, i goood tid.. Henger gjerne opp plakater jeg også, ingen problem Dere får se hva dere blir enige om på møtet på Fredag, blir nok knall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Kan henge opp plakater jeg og, har ikke sett noen andre fra Fosnavåg her, men mye gromme bimmere der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Grommeste bimmerne frå fosnavåg holder til i Ålesunds området Skar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Halloen godt folk. Jeg er ny medlem i BMWCCN og bor i Ulsteinvik. Følger med på hva Møre avdelingen planlegger. Og ser at 1. mai treffet må jeg få med meg, men pussetreff kunne jeg og svært gjerne ha vært med på visst det blir noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Å? Kva for bil då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Håper både nye og gamle medlemmer kommer på fredag! Takknemlig for alle forslag som kommer, håper vi får til en del på fredag. For at vi skal bli bedre, så er det også viktig med ris/ros og tilbakemeldinger på det vi har gjort tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Off, ser ikke ut til at jeg rekker å komme Ligger i Hareidsund og venter på levering. Er vel ikke ferdig før fredag sikkert. Men, jeg er vel oppskrevet på ei liste over styremedlemmer, så regner med det blir å høre fra klubben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuperen Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Et lite spørsmål til de det måtte angå.Hvorfor står det ikke noe om møtet på toppen av forumsida til BMWCCN? Det er da vitterligen BMWCCN/Møre og Romsdal som skal ha årsmøte.(Vet det står på lokalsiden,men det er ikke alle som er inne der så ofte).Correct me if i`m wrong.Da får e skylde på synet, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Da ligger det en ny tråd på BMWCCN også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 30.05 - Treff i Bud med GS Bildeler Dette er en mandag, er det rød-dag eller noe? Eller er det en feil? Hvis det skal arrangeres høst-treff i Kristiansund så stiller jeg meg til disposisjon! Da må jeg få høre litt, slik at vi evt kan planlegge det når jeg er hjemme fra sjøen? Og kanskje kan det klaffe at både jeg og Mr.Silver (Kenneth Vassli) er hjemme også? Det hadde vært knall.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Det er nok da en feil.. Var den helga 28-29 kystdagene skulle være mener jeg, men skal sjekke med Morgan imorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Snakket akkrobat med Morgan, og det er da siste lørdag i Mai som blir aktuelt. Altså 28.05 Beklager dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theberg Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Kunne tenkt meg å vært med på dette, men er desverre ute på jobb men dere legger vell ut et aldri så lite referat til oss nyskjerrige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 Det var synd! Referat skal man nok få noen til å skrive iår også. Om noen vil, så skal de få sitte på med meg T/R Molde idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Bilpleier ifra http://www.detailersclub.no/forum/ stiller til disp Da trenger vi bare lokaler. Venter på noen svar nå, men visst noen vet om egnede lokaler så gi et ord! Hvor mange kan vi bli da? 10-20 stk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå