Skaar Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Er litt sugen på pussetreff ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Først må vi finne dato for så å telle inntriserte Kenneth .. Wild guess er att flesteparten av medlemer er sjøfolk,, iallefall ikke langt ifra. Så da må man se an turnus om man kan være med på dette.. Jeg er iallefall klar om vi tar det mellom 6.April og 27. April Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Da går vi for 17 april eller 26.April. Dette er dem 2 siste søndagene før 1.Mai treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Her er den foreløpige terminlista for: Møre & Romsdal: *17.April ELLER 24.April - Pussetreff, Ålesund. (lokaler ikke fastsatt) *1.Mai - Vårmønstring treff. (sted ikke fastsatt) *4.Juni - GS treff, Bud Hovudtreff, BMW-dagene 2011: *4.-5. Mars - Isbanekjøring Sigdal *1. Mai - Karlskoga *4.-5. Juni - BMW-dagene på ACR *5.-6. August (Merk! Fredag/lørdag) - BMW-dagene på Rudskogen Trond Hylle: *18-19 Juni - BMW E-30 meet, Oslo/Våler. http://www.e30meet.com/ Larsegutt: *Dato? - Kjøretur, Geiranger. viewtopic.php?f=9&t=181136&p=1906458#p1906458 Edit: forandring i datoer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Pussetreff stiller jeg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Blitt bestemt noe sted for 1.mai treff eller? Og endelig dato for pussetreff? Nærmer seg styggfort ja... Lurer og på om det er mange fra fylket som har tenkt seg oppover til acr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Blitt bestemt noe sted for 1.mai treff eller? Og endelig dato for pussetreff? Nærmer seg styggfort ja...Lurer og på om det er mange fra fylket som har tenkt seg oppover til acr? Har ett område i Ålesund vi har fått klarsignal for! Kenneth har også fått tak i en professor i polish, men vi sliter med å finne egnet lokale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Her er den foreløpige terminlista for:Møre & Romsdal: *17.April ELLER 24.April - Pussetreff, Ålesund. (lokaler ikke fastsatt) *1.Mai - Vårmønstring treff. (sted ikke fastsatt) *28.Mai - GS treff, Bud Hovudtreff, BMW-dagene 2011: *4.-5. mars - Isbanekjøring Sigdal *1. mai - Karlskoga *4.-5. juni - BMW-dagene på ACR *5.-6. august (Merk! Fredag/lørdag) - BMW-dagene på Rudskogen Trond Hylle: *18-19 Juni - BMW E-30 meet, Oslo/Våler. http://www.e30meet.com/ Larsegutt: *Dato? - Kjøretur, Geiranger. viewtopic.php?f=9&t=181136&p=1906458#p1906458 Sikker på at denne lista er riktig? Kjedelig å dra til Bud 28. Mai... viewtopic.php?f=9&t=184515&p=1945942#p1945942 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Her er den foreløpige terminlista Sikker på at denne lista er riktig? Kjedelig å dra til Bud 28. Mai... Var vel skrevet før dato til treffet i Bud var bekreftet Kan også nevne at jeg jobber for å få til et Høst-treff i Kristiansund, men de jeg har vært i kontakt med foreløpig har vært negativ til et sånt treff. Dette pga Autoslalom virker det som. Men jeg skal undersøke i alle fall en plass til som kanskje kunne vært egna til dette formålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Kjedelig at både acr og bud er samme helga... Kunne tenkt meg begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Samme her, planen var begge deler, men da går GS treffet ut for min del. Har hørt mye bra om ACR banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Samme her, planen var begge deler, men da går GS treffet ut for min del. Har hørt mye bra om ACR banen! Ja føler det blir mer igjen ved å reise til acr. Men skulle prøvd å få til noe felleskjøring oppover kanskje,jeg hadde vertfall syntes det var greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Det er planen å ha felleskjøring oppover fredag morgen ja. Kommer tilbake til det når det nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Ja ACR på meg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Det er planen å ha felleskjøring oppover fredag morgen ja.Kommer tilbake til det når det nærmer seg. Høres bra ut.. Hvor mange timer regner du med å bruke oppover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå