Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang Treffet 01.Mai, så kan alle som har lyst til å hjelpe til sende en PM til Larsegutt eller meg.

Dess flere frivillige som er med, dess mindre arbeid blir det på hver enkelt.:)

Oppgavene vi trenger hjelp til er:

- Dirigering og oppstilling av biler

- Tidtaking

- Kiosktjeneste

- Kakebaking

- Vakter

Alle får den flotte standsmessige refleksvesten! ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
Treffet starter 11.00 og varer til 17.00 så er bare å ta turen, kjekkt å prøve bilen på litt kjeglekjøring og:).

Skal du? Eller e du på jobb?

Skrevet
Treffet starter 11.00 og varer til 17.00 så er bare å ta turen, kjekkt å prøve bilen på litt kjeglekjøring og:).

Jeg blir der nok, men regner med bilen blir på utstilling istedet for kjeglekjøring ;)

Skrevet

Jeg blir der nok, men regner med bilen blir på utstilling istedet for kjeglekjøring ;)

Blir premiering for utstillte biler i år også i forskjellige klasser der man kan vinne flotte premier :)

Skrevet

Blir premiering for utstillte biler i år også i forskjellige klasser der man kan vinne flotte premier :)

Dette høres jo bra ut, selv om det ikke er så mye å hente på en E90 vil jeg tro ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...