Endre Hånde Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Da nærmer det seg her, og vi er i sluttfasen med forberedelsene. I den forbindelse ser vi at vi mangler noen frivillige. Flere som stiller? Dere som har meldt dere vil få en telefon imorgen eller lørdag ettermiddag hvor vi ser på hvilke av oppgavene dere kan ta og når på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Ser frem til dette ja!!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Blir bra vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Er klar for tur i mårra;-) skal straks begynne å gløde..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Flott! Åssen færge tar dere? Spent på om fronten ligg igjen i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Jeg vurderer å ta 0945 ferga. Har ikke bestemt meg om jeg skal kjøre 5 eller 6 serie enda \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Jeg vurderer å ta 0945 ferga. Har ikke bestemt meg om jeg skal kjøre 5 eller 6 serie enda \:D/ Fiks henger feste på den ene så fe du med begge neste gang Me starta ca kl 10 fra åndalsnes:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 dette blir så rått, nå gjenstår det bare å polere bilen før søndagen o.O Regner med det blir et lag med voks på min også før treffet! For med e30 på treffet da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Om noen sitter igjen med gode bilder kan de gjerne sende dem til meg på havardg(a)hotmail.com! Blir brukt på nettsiden når den er oppe å går igjen, og enkelte kommer nok i fahrfreude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Om noen sitter igjen med gode bilder kan de gjerne sende dem til meg på havardg(a)hotmail.com!Blir brukt på nettsiden når den er oppe å går igjen, og enkelte kommer nok i fahrfreude Legg bilder i tråden også mail til meg om noen tok bilder av e39 m5"n... Svein-k-r@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Skal bildene legges ut her eller blir det laget en egen ? Og skal alle skiltnr fjernes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Er vell bare å lage en egen tråd på bilder katogerien. Skilt nr trengst vell ikke fjernes vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Ok Men nå er nesten alle lastet opp her :/ Klarer ikke noen å bare flytte innlegge mitt over på den rette plassen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Går vell bra .. Jo moderator kan vell gjøre det, men for all del greit å ha det i denne tråden og Gleder meg til bilder, jeg kunne ikke være der idag pga jobb:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå