Selia Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Går vell bra .. Jo moderator kan vell gjøre det, men for all del greit å ha det i denne tråden og Gleder meg til bilder, jeg kunne ikke være der idag pga jobb:( Åh, den er kjip når det har vært så utrolig fint vær, og bra oppmøte Men det er vel ikke det siste treffet i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Her er noen bilder, og kommer noen flere senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Såg flott ut.. HAr ikke noen bilder av min svarte 635 vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Er vell bare å lage en egen tråd på bilder katogerien. Skilt nr trengst vell ikke fjernes vell? Jo det er en uskreven regel det, at visst du legger ut bilder på nettet å forum så sladder du reg.nr. Men ingen kan jo tvinge deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Såg flott ut.. HAr ikke noen bilder av min svarte 635 vell? Skal se etter, tror jeg tok av de fleste. Vertfall de som var der først på treffe, før de fylte opp plassen midt på. Så kommer det unasett litt flere etter hvert Må bare se over hva som kan legges ut Er ikke alt som blir bra i linsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Jo det er en uskreven regel det, at visst du legger ut bilder på nettet å forum så sladder du reg.nr. Men ingen kan jo tvinge deg da! Jeg kan sladde de om dere ønsker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Har ikke noe av min relativt orginale e39 med m-paralell felger med ekstra kant vell? Stod bort i området med diesel m3en Om bildet er dårlig har ikke noe å si, trenger heller ikke sladde skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Det er vel helst grom bilene det gjelder. F.eks m3 e-30, å andre skjeldne skatter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Bilder av e21 blir godt motatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Noen bilder tå min blå M535i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Her er noen bilder, og kommer noen flere senere der var bilen min jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Fine bilder Selia! Du har ikke ett overblikksbilde av alle bilene vell? Var vell godt over 100 biler der idag, rundt 130-140 vil jeg tippe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Noensom har flere bilder? Og kansje av min e39 m5 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå