Selia Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Ja den turen er på gang.Er vel på sin plass med organisert felleskjøring fra Ålesund til Kristiansund til treffet også kanskje? Ja! Blir mer av turen når man kjører flere sammen Vi var vel 8 biler som kjørte sammen fra Molde på søndag Håper den Geiranger- turen blir i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 jeg er ihvertfall med på det meste, om jeg er ledig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Her er geiranger turen! Har ikke spikret datoen 100% enda, men den kommer vel snart! viewtopic.php?f=9&t=181136 Ellers så har vi fått mange gode tilbakemeldinger fra 1.Mai treffet! Det er jo veldig hyggelig å høre! Gode sponsorer fikk vi også! Litt synd at ikke flere melder seg på kjeglekjøring når en først setter dette opp, håper på flere kommer i ettertid. Som sagt før, det er folkene som gjøre klubben, ikke styret! Vi skal prøve å komme opp med flere aktiviteter gjennom hele året, men er som sagt avhengig av forslagene å hva folk møter opp på. Sosiale kvelder har blitt arrangert før, men avlyst pga manglende interesse. Håper jeg er hjemme fra sjøen visst k.sund treffet blir arrangert! Treff er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Jeg lurer på hvor mange biler der kom? Hørte et rykte om 134 biler, dvs vertfall 200 personer! Så det er jo bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Det var vel ikke noen som gikk over på etter slalåmen, men før vi gjorde plass til mer var det 90 akkurat. Det kom ihvertfall 10 til, men 44 tviler jeg på.. De fleste bilene hadde 2+ så antallet personer stemmer nok om ikke flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Felleskjøring til KSU blir bra ja! Hvilke regler har klubben for å "miste kontroll på bakhjulene"?.. at de går litt fortere enn fremhjulene slik at det blir dannet røyk.. for å si det på en fin måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 På offentlig vei er det veitrafikkloven som gjelder = nulltoleranse. Om det blir kjeglekjøring der, så gjelder faktisk veitrafikkloven der også, men om det er utilsiktet, uhell, eller for å komme igjennom løypen så ses det litt rundere på det. Saken er at det er VELDIG vanskelig å få låne plass til å arrangere kjeglekjøring, da grunneiere ikke vil ha plassen full av sorte spor. Det er også en meget stor sjanse for at uhell skjer om man skal drive med burning/drifting siden publikum er så tett på. Så om det eneste formålet du har med å stille er å spinne, så ser vi nok helst at du ikke stiller, siden sjansen for å kunne komme tilbake blir liten om det ender som et spinnetreff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 På offentlig vei er det veitrafikkloven som gjelder = nulltoleranse.Om det blir kjeglekjøring der, så gjelder faktisk veitrafikkloven der også, men om det er utilsiktet, uhell, eller for å komme igjennom løypen så ses det litt rundere på det. Saken er at det er VELDIG vanskelig å få låne plass til å arrangere kjeglekjøring, da grunneiere ikke vil ha plassen full av sorte spor. Det er også en meget stor sjanse for at uhell skjer om man skal drive med burning/drifting siden publikum er så tett på. Så om det eneste formålet du har med å stille er å spinne, så ser vi nok helst at du ikke stiller, siden sjansen for å kunne komme tilbake blir liten om det ender som et spinnetreff. Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Ser ut som om det spøker litt for treff i Kristiansund. Har ikke klart å skaffet område enda, og grunnet jobbsituasjonen er jeg usikker på om jeg kan klare å gjennomføre dette i år. Alle fall alene. Det er to stk som er sykemeldt om bord, så vi andre står ekstra for å fylle båten med mannskap. Dette gjør at jeg ikke vet når jeg er hjemme/borte, noe som igjen gjør det vanskelig og planlegge en helg/dato for gjennomføring.. Om det er noen i området som kan tenke seg å hjelpe meg, så er det bare å si fra. Blir veldig dumt om jeg plutselig må reise og ikke er hjemme på datoen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 På offentlig vei er det veitrafikkloven som gjelder = nulltoleranse.Om det blir kjeglekjøring der, så gjelder faktisk veitrafikkloven der også, men om det er utilsiktet, uhell, eller for å komme igjennom løypen så ses det litt rundere på det. Saken er at det er VELDIG vanskelig å få låne plass til å arrangere kjeglekjøring, da grunneiere ikke vil ha plassen full av sorte spor. Det er også en meget stor sjanse for at uhell skjer om man skal drive med burning/drifting siden publikum er så tett på. Så om det eneste formålet du har med å stille er å spinne, så ser vi nok helst at du ikke stiller, siden sjansen for å kunne komme tilbake blir liten om det ender som et spinnetreff. Ja hørte rykter om at det ikke var bare bare å finne plass å være på til 1. mai treffet grunnet dette. Jeg var der til utstilling, ikke til det du sier, men la merke til at det kanskje var et par andre som kjørte slalom for andre grunner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Ja, det var dessverre et par som var der for andre grunner denne gangen også. Det er jo helt klart publikumsvennlig når det går bra, men det fremmer ikke mulighetene for flere arrangement dessverre.. Er jo dette grunneierne i Kristiansund frykter også. Noe som gjør at det kanskje KUN blir utstilling. Men selv da er det noen amøber som skal spinne og herje når de drar... (Samt kjøre laangt over fartsgrense til/fra..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Ja, det var dessverre et par som var der for andre grunner denne gangen også. Det er jo helt klart publikumsvennlig når det går bra, men det fremmer ikke mulighetene for flere arrangement dessverre.. Er jo dette grunneierne i Kristiansund frykter også. Noe som gjør at det kanskje KUN blir utstilling. Men selv da er det noen amøber som skal spinne og herje når de drar... (Samt kjøre laangt over fartsgrense til/fra..) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 En liten sladd blir vell akseptert, men å slite ut et sett med bakdekk på autoslalom blir for domt! Da dette faktisk er en konkuranse på tid. For all del, de er gøy å sladde! Men de som vil showe for publikum får vell gjort det på gatebiltreff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Felgane til den 5-serien med reg.nr uf 34292 heiter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå