Gå til innhold

BMWCCN Møre og Romsdal

Share

Anbefalte innlegg

Ja den turen er på gang.:)

Er vel på sin plass med organisert felleskjøring fra Ålesund til Kristiansund til treffet også kanskje?

Ja! :D Blir mer av turen når man kjører flere sammen :) Vi var vel 8 biler som kjørte sammen fra Molde på søndag :)

Håper den Geiranger- turen blir i boks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er geiranger turen!

Har ikke spikret datoen 100% enda, men den kommer vel snart!

viewtopic.php?f=9&t=181136

Ellers så har vi fått mange gode tilbakemeldinger fra 1.Mai treffet! Det er jo veldig hyggelig å høre!

Gode sponsorer fikk vi også!

Litt synd at ikke flere melder seg på kjeglekjøring når en først setter dette opp, håper på flere kommer i ettertid.

Som sagt før, det er folkene som gjøre klubben, ikke styret!

Vi skal prøve å komme opp med flere aktiviteter gjennom hele året, men er som sagt avhengig av forslagene å hva folk møter opp på.

Sosiale kvelder har blitt arrangert før, men avlyst pga manglende interesse.

Håper jeg er hjemme fra sjøen visst k.sund treffet blir arrangert!

Treff er gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På offentlig vei er det veitrafikkloven som gjelder = nulltoleranse.

Om det blir kjeglekjøring der, så gjelder faktisk veitrafikkloven der også, men om det er utilsiktet, uhell, eller for å komme igjennom løypen så ses det litt rundere på det.

Saken er at det er VELDIG vanskelig å få låne plass til å arrangere kjeglekjøring, da grunneiere ikke vil ha plassen full av sorte spor.

Det er også en meget stor sjanse for at uhell skjer om man skal drive med burning/drifting siden publikum er så tett på.

Så om det eneste formålet du har med å stille er å spinne, så ser vi nok helst at du ikke stiller, siden sjansen for å kunne komme tilbake blir liten om det ender som et spinnetreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir kjeglekjøring der, så gjelder faktisk veitrafikkloven der også, men om det er utilsiktet, uhell, eller for å komme igjennom løypen så ses det litt rundere på det.

Saken er at det er VELDIG vanskelig å få låne plass til å arrangere kjeglekjøring, da grunneiere ikke vil ha plassen full av sorte spor.

Det er også en meget stor sjanse for at uhell skjer om man skal drive med burning/drifting siden publikum er så tett på.

Så om det eneste formålet du har med å stille er å spinne, så ser vi nok helst at du ikke stiller, siden sjansen for å kunne komme tilbake blir liten om det ender som et spinnetreff.

Tommel opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om det spøker litt for treff i Kristiansund. Har ikke klart å skaffet område enda, og grunnet jobbsituasjonen er jeg usikker på om jeg kan klare å gjennomføre dette i år. Alle fall alene. Det er to stk som er sykemeldt om bord, så vi andre står ekstra for å fylle båten med mannskap. Dette gjør at jeg ikke vet når jeg er hjemme/borte, noe som igjen gjør det vanskelig og planlegge en helg/dato for gjennomføring..:( Om det er noen i området som kan tenke seg å hjelpe meg, så er det bare å si fra. Blir veldig dumt om jeg plutselig må reise og ikke er hjemme på datoen..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hørte rykter om at det ikke var bare bare å finne plass å være på til 1. mai treffet grunnet dette. Jeg var der til utstilling, ikke til det du sier, men la merke til at det kanskje var et par andre som kjørte slalom for andre grunner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var dessverre et par som var der for andre grunner denne gangen også.

Det er jo helt klart publikumsvennlig når det går bra, men det fremmer ikke mulighetene for flere arrangement dessverre..

Er jo dette grunneierne i Kristiansund frykter også. Noe som gjør at det kanskje KUN blir utstilling.

Men selv da er det noen amøber som skal spinne og herje når de drar... (Samt kjøre laangt over fartsgrense til/fra..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var dessverre et par som var der for andre grunner denne gangen også.

Det er jo helt klart publikumsvennlig når det går bra, men det fremmer ikke mulighetene for flere arrangement dessverre..

Er jo dette grunneierne i Kristiansund frykter også. Noe som gjør at det kanskje KUN blir utstilling.

Men selv da er det noen amøber som skal spinne og herje når de drar... (Samt kjøre laangt over fartsgrense til/fra..)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten sladd blir vell akseptert, men å slite ut et sett med bakdekk på autoslalom blir for domt! :roll:

Da dette faktisk er en konkuranse på tid.

For all del, de er gøy å sladde! Men de som vil showe for publikum får vell gjort det på gatebiltreff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...