Jås Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Jeg lurer fortsatt på info om acr-treffet,er jo snart d gitt... skal kjøre gammal BMW opp var planen,så må planlegge litt....hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Ja ang. treffet på GS på Bud, er her noen samle-tråd med info om dette? Jeg vet heller ikke at det er noen tråd om dette Men noen kunne kanskje ordnet en ? Vet det er på Face Jeg kan jo bare legge den infoen som er det hit Tid 4. juni · 10:00 - 13:00 Sted 6430 Bud (ca 40 min fra Molde ) Laget av GS Bildeler Mer informasjon Hoved avd til GS Bildeler inviterer til BMW treff 4 juni 2011 , med mye morro og mange gode dagstilbud. Vi ønsker å lage en skikkelig god BMW dag for store og små . Og ikke minst en skikkelig felles tur over en av verdens fineste kyst veier .. Atlanterhavsveien !!! Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Her er den terminlista for 2011: (blir redigert fortløpende) CCN Møre & Romsdal: *1.Mai - Vårmønstring treff. (utført) Bilder fra side 16; viewtopic.php?f=9&t=148945&start=225 *31.Juli - Kjøretur, Geiranger. Bilder fra side 8. viewtopic.php?f=9&t=181136 (utført) *Pussetreff, Ålesund. (lokaler og dato ikke fastsatt) BMW Car Club Norway: *4.-5. Mars - Isbanekjøring Sigdal. (utført) *1. Mai - Karlskoga (utført) *4.-5. Juni - BMW-dagene på ACR. (utført) *5.-6. August (Merk! Fredag/lørdag) - BMW-dagene på Rudskogen (utført) http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 16&start=0 Trond Hylle: *18-19 Juni - BMW E-30 meet, Oslo/Våler. http://www.e30meet.com/ (utført) Bilder ifra side 40. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... &start=585 GS Bildeler: *4.Juni - GS treff, Bud http://nb-no.facebook.com/event.php?eid=198624750160093 (utført) Bilder ifra side 7. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... D&start=90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Har lagt til bilde linker ved terminlisa fra 2011. Dette får i finne igjen bildelinkene på Bimmers så en kan mimre tlbake til når vinteren slår inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Da var Geiranger turen gjennomført! Bare 4 biler som stillte opp da, men vi fikk en like fin tur fordi ! Altfor lenge siden jeg har vært der, denne turen kommer jeg til å ta med familien på også før vinteren slår inn. Da blir det å skli med E-61'en. Her er Bilder fra turen; http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... &start=105 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 For dem som vil ta turen! BMW Car Club Norway Hedmark/ Oppland BMW CCN Hed/Opp har gleden av å invitere til åpent banetreff på Vålerbanen: Søndag 18. september kl. 1300-1900! Da er det bare å ta med seg familien og komme, det koster ingen ting og se på. Kjøring koster: 600kr for BMW CCN medlemmer.( det vil være mulig og melde seg inn i BMW CCN på stedet) 800kr for alle andre. Innsjekk kl. 1100 viewtopic.php?f=9&t=186095 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Flott tilbud på høsten dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Ikke et rent BMW treff, men en aktivitet hvertfall. Legger ut info ang dette treffet som skal holdes der jeg vokste opp Kopi, paste fra FB link. Med forbehold.......................... Heisann Folkens ! Laurdag 3.September blir der rånetreff i Fosnavåg, ved Herøy Kulturhus! Treffet bjunde kl 15:00 og vare til kl.18:00 og Jonna Strøme skal ver konfransier! Bass Brothers AS kjem med utstilling av varer, samt GRATIS DB-Måling. Blir utstilling av bilar, konkuranser osv. Det blir so klart utdeling av prisar som; råaste anlegg, publikums-pris og råne-bil ! Det e gratis for publikum, men det blir noken kr for å stille ut bilen. Håpe att flest mulige blir med på treffet. Å stille ut bilen sin Her he vi muligheita til å vise for eit godt rånemiljø vi he! Ta med dej bilen og kåm ! MVH Styret i 6090Motorsport ! Facebook link; http://www.facebook.com/groups/166016726795847/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Til informasjon så blir årets siste treff fra Bmwccn M&R holdt i Ørsta Søndag 2.Oktober i år. Det blir hovedsaklig ett utstillingstreff, men kanskje vi får til litt kjeglekjøring også men dette kommer vi tilbake på når det er avgjort. Mer info vil komme fortløpende, men sett av datoen til 2.oktober allerede for Høsttreff blir det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 da er den datoen holdt av! satser på at jeg kommer meg dit med schulzen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 da er den datoen holdt av! satser på at jeg kommer meg dit med schulzen:) Høres meget bra ut!!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Må prøve og få med meg dette, spesielt om schulzen dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Lovlig for et stakkars ikke-ccn-medlem å dukke opp? Har veldig lyst å få med meg schultzen i levende live... visst ikke får jeg gjemme meg et sted med telelinsa mi og kikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Er ikke noe must at man er ccn medlem nei, men om folk er interessert i innmeldeldse vil det være mulighet for det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Innmelding idag gjøres hos www.bmwccn.no Klippet ifra siden: Nå er det mulig å betale medlemskap på nett! 16/05/2011 av Konst.President Jon Ekerhovd HVORDAN LOGGE INN HVIS DU ER MEDLEM 1)Gå til log inn 2)Trykk på “mistet passordet ditt” 3)Skriv din mail adresse 4)Du får tilsendt brukernavn og passord på mail 5)Dersom du ikke får mail, er adressen enten feil eller ikke registrert hos oss – da må du sende en mail til info@bmwccn.no for å få brukernavn og passord. Send mail fra adressen du ønsker registrert på deg, og oppgi medlemsnummer, navn, adresse og telefonnummer. 6)Vi har registrert noen innbetalinger direkte til kontonummeret vårt, viktig at dere kjøper medlemskapet via webshoppen. Hvis du har betalt direkte til kontonummeret må du gi beskjed på info@bmwccn.no med kvittering på betalt beløp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå