Gå til innhold

BMWCCN Møre og Romsdal

Share

Anbefalte innlegg

Da nærmer det seg treff med stormskritt :=)

Blir spennende å se hvor mange som tar turen iår, været er forresten meldt meget oppegående så dette lover bra:D..

Håper folk vil prøve kjeglekjøring, da det er veldig arti og bilen har bare godt av det, det er tross allt BMW :).

Oppmoder folk til å kjøre pent til og fra treffet så blir dette helt topp :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra gjennomført. Og mye bra biler og ikke minst hyggelige folk.

Nå sitter jeg innelåst bak bommen ved Beitostølen, men det er tvist noen som er på vei med nøkkel.

Ellers har jeg hatt en fantastisk dag. Mye fin natur og veiene for meg selv på vei opp. Moro. Solnedgangen på valdresflya i klarvær og ellers den flotte naturen oppe hos dere.

Takk for premie. Setter pris på det.

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmøtet var langt mer enn jeg personlig hadde sett for meg, så det var fantastisk morro å få titte på så mye flotte biler. Angående gjennomføringen så har ikke jeg noe jeg skulle sagt på det.

Det var absolutt hyggelig å prate med andre entusiaster, og også veldig hyggelig å for en gangs skyld møte folk som viser interesse til tross for den ganske sjabby tilstanden på bilen min :P

Så, jeg kosa meg og hadde det morro, og da er treffet perfekt gjennomført i mine øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekkt å høre att dere som kom er fornøyd med treffet, vi setter pris på ris og ros og vi er allerede igang med planlegging til neste arangemang iår, så følg med fremmover til mer Bmw moro i fylket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosa meg på treff jeg, en god del flere biler enn jeg hadde regna med også. Angrer litt på at jeg ikke meldte meg på kjeglekjøringa, men sånn er det bare.. Skulle kanskje vært pokaler for flere klasser enn fineste originale/modifiserte før og etter 1990?

Litt dumt at det er så mange forskjellige traséer inn til sentrum så felleskjøringen blei nokså splitta, men vi endte jo opp på skansekaia alle sammen uansett.

Dere i styret gjorde iallefall en god jobb da! Gleder meg til neste gang. :)

Men er det bilder noen sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du gidder så synes sikkert folk det er greit at du tar de vekk..:)

[-o< på at e slapp:P men lagå:P kommer snart bilde, ikke så mange da :oops:

Hehe,for meg går det greit, men ikke sikkert alle vil ha nr publisert...;) Alle bilder hjelper, har foreløpig vært veldig lite å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...