Jås Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Mange bra her da.. likte spesielt det av e21'en på kjeglekjøringa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 hehe, har noen til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Endelig! Eg har venta på bilder frå 1.mai treffet. Takk for bilder og takk til BMWCCN for eit flott treff. BMW-klubben er på ingen måte død Eg var postivt overraska over det gode oppmøtet av fine bilar og trivelege folk. Håper fleire legg ut bilder her og på BMWCCN. Eg hadde med kamera, men ikkje batteri så eg har difor lite å bidra med. Edit Kun eitpar dårlege mobilbilder frå gammalbilsavdeliga: e12/e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Endelig!Eg har venta på bilder frå 1.mai treffet. Takk for bilder og takk til BMWCCN for eit flott treff. BMW-klubben er på ingen måte død Eg var postivt overraska over det gode oppmøtet av fine bilar og trivelege folk. Håper fleire legg ut bilder her og på BMWCCN. Eg hadde med kamera, men ikkje batteri så eg har difor lite å bidra med. første treffet jeg var på, men jeg stortrivdes åsså du, første regel med kamera, fullt batteri + tømt minnebrikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Hehe,ble mye e21 her nå, må bare slenge ut av andre biler også om du har.. Bmw-interessen på møre er så absolutt ikke død nei! Mye gromme biler i alle klasser, stor variasjon også...det liker vi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Vil gjerne ha bilder av hvit 1-serie som kjører kjegler om du har:D Veldig vellykka treff på alle måter, meget bra start på sesongen:) Men sjønner ikke hvorfor ikke flere melder seg på kjeglekjøring når klubben tar seg bry med å lage til dette? Det er jo artig måte å få testa både seg selv å bil på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Jeg har et!!!.. Må self ha med den minste? bilen på treffet også...: Kremt, jeg kan ikke å fjerne skiltnr, så fjerner bildet om du vil det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Jeg hadde selvfølgelig ikke minnekort i kamera, så det ble borte endel bilder på vei opp. Men fikk tatt noen med mobilen. Alt i alt var det en fantastisk tur med veier for meg selv og ett kjempevær. Koste meg stort hele det døgnet jeg var på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Takk for et bra treff, med mange utrolig fine biler! Spesielt imponert over 3stk vanvittig strøkne E30 m3 som vakte en del oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Kjentfolk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 BMW CCN M&R inviterer til høsttreff 8. september i Kristiansund http://bmwccn.no/forum/topic/bmw-ccn-mr-inviterer-til-høstreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Litt dumt for de som har tenkt seg på Gatebil den helga da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Litt dumt for de som har tenkt seg på Gatebil den helga da. Fanken. Da må jeg nok melde at jeg ikke kommer gitt. Er nok på Rudskogen og kjører gris da. Jævla synd siden treffet er max 5min unna der jeg bor:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Ja det er desverre vanskelig å finne tidspunkt som passer for absolutt alle. Dette var vel ei av FÅ datoer det passa både for arrangør og området... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå