Endre Hånde Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Kommer nok en tur jeg å , bare bilen er klar Klart du skal! Mange som vil se bilen din ferdig. (Rakk forøvrig ikke å komme på lørdag, men skal prøve å få det til kommende lørdag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Da er det kommet opp en del plakater, bl.a på Biltema, Bilextra, Futura kjøpesenter, Slatlem (BMW-forhandler), NAF-Senteret, Statoil, å så jeg tar resten av byen i kveldinga når det er roligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Kjempe! Du kan kanskje bidra litt ellers også? Vi har nå personer fra Sunnmøre og Romsdal aktive, det hadde vært flott å få med noen fra Nordmøre også! Ikke uaktuelt med treff i Kristiansund heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Jaa absolutt.. Så langt jeg klarer er jeg positiv til å være med på å gjøre ting for klubben. Vi er faktisk veldig mange BMW-folk her ute også.. Så og si hele kompisgjengen fra Smøla bl.a kjører stort sett BMW, samt mye interesse ellers i Nordmørskommunene ((Halsa(Præriengjengen), Rindal, Aure, Tustna, Valsøyfjorden, Krsund, Averøya Frei osv)). Vet også at flere er medlem i CCN, men er litt "kjedelig" at de fleste arrangement stort sett er i Ålseund, og noen i Molde. Årsmøtene f.eks, har jeg kunne tenkt meg å være med på,for det sosiale, men er litt langt unna føler jeg.. BMW-treff i Kr.Sund hadde jo kunne vært noe å hatt som plan i fremtiden ? Hadde jo vært artig å fått engasjert folk her ute mere også, slik at treffene og den samlede "gjengen" i M&R hadde blitt enda større.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Problemet som har vært er jo at de som har hatt interesse av, samt mulighet til å jobbe for klubben har i all hovedsak vært fra Ålesundsregionen. Derfor har det naturlig nok vært mest der selv om det har vært gjort forsøk på å få med andre deler av fylket opp igjennom også! Nå har vi fått til litt aktivitet i Molde, og vi vil også forsøke å få til noe lengre nord. (Samt også i Ålesund som før) Kjenner du til et område vi kan benytte til utstilling og Autoslalåm der? Jeg er veldig positiv til treff i Krsund, selv om det bare skulle bli et utstillingstreff! men da trenger vi hjelp fra noen som har tid og interesse for å hjelpe oss med å få til dette lokalt. Vår/ Høstreff er i år Molde/ Ålesund, og med tanke på at det er GS 29.mai, 02-classic i juni og en del andre lokale treff i området så blir det kanskje litt mye med 3 BMWCCN treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Jada, er klar over at de fleste som jobber for klubben er derifra, som igjen så klart følger til at arrangement blir lagt dit. Er jo positivt at det blir aktiviteter nærmere her da alle fall! Er jo også viktig, om mulig og ikke bare ha det på en plass, men fortsatt også i Ålesund som før så klart. Områder som hadde vært aktuelle her i Kr.Sund er vel Futuraplassen, eller ved Handelsparken hvor Biltema ligger. Men usikker på om den er god for autoslalom med tanke på lyspålene som står der Men det tror jeg skulle gått bra altså. Tror nok ikke det er lurt å ha flere treff i år nei. Folk har vel en del andre ting og ta seg til også. Er jo ett i Molde nå, samt det hos GS siste helga i mai, som ikke er langt herifra uansett, en times kjøring liksom, og det må tåles. Men det hadde jo vært gøy å kunne fått til noe på Nordmøre kanskje til neste år? Jeg stiller meg alle fall disponibel så lenge jeg er hjemme fra sjøen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Kjempebra!! Da kan vi jobbe med et treff i Kristiansund til neste år! Mulig vi også kan se på plasseringen av årsmøtet for å få med flere fra nordmøre også der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Jaa, hadde vært morsomt d Off, kan det ikke bare bli 1.mai nå da.... Håper på knallvær å masse biler!! Satser på å få på felgene i helga, så fikse litt eksos å muligens ta lakkrens å polering.. Om tålmoden og tida strekker til.. Å da begynner det å bli klart !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Det kan se ut til at vi trenger flere frivillige til jury, samt holde litt orden. Kan de som eventuelt er interessert i å bidra sende meg en PM, SMS, epost eller ringe meg? Tel 41664775 / epost: endrehaande@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 jeg kommer 1 mai:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Så bra!! Da satser vi på finvær og utepils i byen etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Da er det ikke mange dager igjen folkens.. Håper så mange som mulig tar turen dit, og at folk kjører pent og respektfullt. Vi vil jo nødig få dårlig omtale i evt media å på "folkesnakk" når det kommer en rekke biler.. Vi satser på at været er på vår side og bruker hodet når vi kjører til og fra treffet folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Tenkte jeg skulle spinne hele vei..... får ikke felga til bilen ser det ut som til treffet men stiller uansett Skal bli kjekt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Tenkte jeg skulle spinne hele vei..... får ikke felga til bilen ser det ut som til treffet men stiller uansett Skal bli kjekt dette Får søke om spinnebevilgning da Høres bra ut Blir kjekt dette ja, bare vi ikke får været som værgudene/yr/storm melder for tia... Men kommer til å møte opp om det snør sidelengs uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Skal dessverre operere begge kneea fredag, MEN skal prøve og trosse smertene uansett:) Dette er noe jeg har sett frem til siden sist vi var i molde på treff, da med strålendes sol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå