Jørgen Lie Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Bumper innlegget til Jås her, og håper kanskje noen herifra som skal ivei kan være med og hjelpe til litt?? Det kan være oppgaver som: -Innsjekk -Parkeringsvakt -Servere kaffe/pølser (gylden mulighet for å treffe MANGE likesinnede) Og evt ellers små oppgaver som kan dukke opp. Dette er som dere vet bassert på at frivillige bruker sin fritid til og arrangere dette, så det hadde vært flott om noen ville by frem litt hjelp for at dette fortsatt skal kunne gjennomføres Om noen på Nordmøre vil være med og hjelpe til, så kan også jeg kontaktes utover Jås eller larsegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Nærmer seg banetreff! : https://www.facebook.com/events/213312918793229/ Programmet ser foreløpig slik ut: Distriktklubbene Møre & Romsdal og Trøndelag arrangerer BMW treff på Frøya 1.Juni! Dette blir et stort treff som knytter hele Midt-Norge i sammen! * Banekjøring * Utstilling * Premiering * Kiosk * AKtiviteter for store & små +++ * Planlegger felles camping med grill utover kvelden... Del gjerne arrangementet videre med dine venner! Foreløpig program med forbehold om endringer: 10:00 Innsjekk og teknisk 10:30 Førermøte (obligatorisk) 11:00 frikjøring starter Vi kjører 15 minutts heat med annethver spor/drifting 13:00-13:30 Kjøring lisensierte biler 13:30 Frikjøring fortsetter 15:30-16:00 premieutdeling 16:00 Frikjøring 17:00 Banen stenger Vi justerer etter ønske/behov og oppmøte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Minner om Pizza kveld ved Bellarosa i Ørsta 28.Juni klokka 2000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Noen som tar turen til Ørsta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Møre og Romsdal er jo kjent for å stille mannssterke på Bmw CCN sitt Vålertreff i september... I år er programmet mer spennende en noengang,så håper m&r samler en god gjeng og bidrar til et kjempetreff.. https://www.facebook.com/events/676907392334948/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Bmw ccn m&r inviterer til høsttreff i Ørsta 21.september http://moreogromsdal.bmwccn.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Bumper denne litt! Håper på flere aktiviteter for store å små! Go vær er bestillt, så det er iorden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 OPPDATERT PROGRAM FOR DAGEN BMWCCN HØSTTREFF! 21.Sept kl 1100. Vi inviterer herved til BMW treff i Ørsta! Adressen er MOSFLATEVEGEN 10. - Utstilling - Kjeglekjøring - Kiosk - Premiering - Felles kjøretur etter treffet visst været er bra +++ Inngang 50 kr pr bil for ikke medlem. BMWCCN medlem er gratis. 1100: Åpner treffet 1200: Påmelding til kjeglekjøring 1230: Jury bedømming 1300: Kjeglekjøring 1400: Premiering * oppstilling til felleskjøretur. HUSK Å STEMME PÅ DEN BILEN DU LIKER BEST PÅ TREFFET! DET BLIR VINNEREN AV PEOPLES CHOICE! Se www.bmwccn.no for mer info! Følg oss på Facebook og få oppdateringer der! Kart: http://kart.finn.no/?lng=6.15373&lat=62 ... erdefinert (tidspunktene i programmet er med forbehold) Mvh Styret i BMWCCN M&R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Tar turen om været er bra Kun vært dårlig vær på alle treffene jeg har vært på i år, så det kan jo hende "uværdosen" er brukt opp for i år. Vi satser på sol og blank lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Synst du skal ta turen ja Mantis! Så du kan knipse noen nye bilder av e30a:) har forandra seg litt siden 1.mai treffet! Gleder meg til treff, og krysser fingrene for finevær:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Satser på å få tatt turen jeg også. Har ikke hatt tid til noe som helst i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Tar turen om været er bra Kun vært dårlig vær på alle treffene jeg har vært på i år, så det kan jo hende "uværdosen" er brukt opp for i år. Vi satser på sol og blank lakk Var jo greit vær 1. Mai? Om jeg husker rett var det bare voldsomt med vind? Kanskje jeg tar turen til Ørsta og knipser litt bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 her er det nysnø i fjella!!! men satser på at været bedrer seg betraktelig til helgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Var snø over furset-fjellet da jeg kjørte til Ålesund 1.mai.. Snøkave et par minutter over ørskogfjellet.. Men det vil overraske meg stort om det er skikkelig vintervær i september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 var jo riktig pent forrige gang det var høsttreff her i Ørsta iallfall så satser på vinteren er langt unna ennda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå