Larsegutt Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Værmeldinga sier tørt, delevis skyet og sol! Satse på det holder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Været ser ikke like lovende ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Må ikke bry dere om været,møt opp og bidra til et trivelig treff... Det har vertfall jeg planer om,selv om bilparken er litt redusert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Får vel dra med meg kameraet og komme en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Hvilken ferge tenker dere å ta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 08.45! Hehe, blei det vist.... Overraskende bra oppmøte mtp. det dårlige været! Oppimot 80 biler besøkte treffet idag, og det må være temmelig godkjent nå seint i September Slenger ut ett par bilder, flere får komme senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Oppretta en liten tråd der vi kan samle det som måtte finnes av bilder og film viewtopic.php?f=6&t=270063 Ellers må jeg takke for et flott treff. Godt oppmøte og vi har jo relativt heldige med været. Var ikke snakk om mange timene senere før det virkelig hølja ned! Morro å se at det var bra med folk som deltok på kjeglekjøringa, tror jeg må få vært med på det en gang i fremtiden jeg også Synes forøvrig at det er ren idioti at folk som velger å ikke delta på kjeglekjøringa istede stiller seg opp og spinner utenfor området. Som vi alle vet så er det ikke bare bare å finne steder der man får arrangere seriøse biltreff. Jeg antar at det er ganske strikse retningslinjer for hva man får lov til å gjøre fra grunneiers side. Massevis av spor rett utenfor området vi har fått til disposisjon sender ikke signaler om at vi er en seriøs klubb, og det gjør det nok enda vanskeligere enn det allerede er for ildsjelene i klubben som tar på seg bryet med å arrangere slike treff for oss. Jeg høres kanskje ut som tidenes kuk og party-pooper, men vi var flere som reagerte på dette. Bli med på kjeglekjøringa neste gang. Jeg garanterer at det er langt mer morro enn å legge et par meter med beine striper der man ikke burde Dette er forøvrig skrevet av meg som mitt synspunkt. Jeg representerer ikke BMWCCN M&R på noen måte, annet enn som et medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Godt skrevet. Er ikke lett å finne plasser. En annen ting var strinsprut. Noen hørte det singlet med stein over parkerte biler. Personlig hadde jeg ikke vært god med å gjøre visst det hadde vært min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Minner om : - 1.mai Vårtreff:Kristiansund – Kunstisbana. BMW treffkalender: http://bmwccn.no/ai1ec_event/1-mai-vartreff-2/?instance_id=717 Facebook event: https://www.facebook.com/events/272734646218357/?fref=ts og..... - BMWCCN Landstreff i Ålesund:30.Mai – 1.Juni. 3 dager med BMW materiell er under planlegging! BMW treff kalender: http://bmwccn.no/ai1ec_event/bmw-ccn-landstreff/?instance_id=720 Facebook event: https://www.facebook.com/events/470540936400884/?fref=ts Er bilen DIN klar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Da var 1.mai treffet unnagjort!Minner om Landstreffet siste helga i Mai!Håper du kommer! http://moreogromsdal.bmwccn.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Gleder meg som en unge til landstreffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Der kommer vi med stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Og der var programmet oppdatert! "PROGRAM: Fredag : - 11:00 Kjører fra Ålesund Waterfront Hotel til Åndalsnes, håper på at biler henger seg på, og møter opp ved Åndalsnes.- 13:00 Felles kolonne mot Trollstigen. Satser på en matbit der før vi setter kurs mot Ålesund igjen via Valldalen.- 19:00 Sammenkomst for sosial mat å drikke på hotellet for dem som vil det. Lørdag : - 10:00 Rebusløp fra Waterfront Hotel. Mer detaljer kommer ved oppmøte.- 12:00 Autoslalom arrangeres i Olsvika NAF - Ålesund- ---> slutt for dagen.- 19:00 Felles middag på hotellet med lotteri og god stemning! I tillegg til autoslalomen denne dagen, holder Nextcar sine lokaler åpent for dem som vil inn dit og ta en kaffi å sparke litt dekk. Søndag : - 11:00 Utstilling. Møtes hos Nextcar sine lokaler i Blindheim.Aktiviteter for store og små - Kiosk salg - Hoppeslott -Sparkebiler- 14:00 Premiering- 15:00 Treff slutt." For de med facebook ligger infoen også der : https://www.facebook.com/events/470540936400884 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Tidspunktet for kjøreturen på fredag er endra til 12 fra Ålesund og 14 fra Åndalsnes! Dette for å få med flere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Hvor blir møtepunkt i Ålesund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå