destroyy Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Noen som har til en billig penge? gir faen om motoren sluker olje å tikker som et uvær sålenge den holder 1 dag på biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Kom igjen!! Eventuelt om jeg kunne fått låne noen 1 uke... så skal du få senkefjører av meg heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 har 1stk m20b20 som du kan få til en billig penge. ny overhalt topp osv. men står litt langt unna deg da:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Tar kontakt hvis det trengs H_Vatn Jeg tar turen hvis det trengs hehe... Fjørbein har jeg i orden nå så trengs ikke Er den forresten komplett med ledningsnett så det er bare å sleppi nedd ie28 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 ja. tok den ut av en faktisk ganske sprek 520 med sveisa diff 20mars tror jeg:P har alt som trengs:) eneste er eksosen da. den var litt gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Suverent... eksosen ordnes seg lett hvis det trengs.... Tar kontakt hvis motorbytte trengs hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Jeg ha en M20B20 med girkasse fra en 1989 E30 uten ledningsnett. Vet ikke om det er av interesse, men selges i alle fall billig. Et par tusenlapper. Km. stand var 223.000km. Ikke vært i bruk på tre år, men gikk veldig pent da jeg hadde den. Står i en bil nå, men er bare til å nappe rett ut på 10min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 i he en m20b20 t e28 alt komplett nt cluths å reg reim! å girkasse følger med. går billig! send pm om interisert MVH Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå